Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G V12 S Biturbo: Кубчето на Brabus

20.02.2009 11:41 10
10
2571839708

Немският тунер запретва ръкави и поставя под капака на G-класа 12-цилиндров битурбодвигател, генериращ 700 конски сили.

Преработеният "дванайсетак (Euro 4)", взет от Mercedes S 600, притежава 1320 Нм максимална тяга. Обемът му вече е 6,3 литра, а по-голяма част от компонентите му са заменени с по-устойчиви. Препрограмиран е и електронният блок за управление на мотора.

700-те "коня" са на разположение при 5100 оборота, а върховата тяга мощно тласка всъдехода напред още от 2100 об./мин. Тя обаче е ограничена по електронен път на 1100 Нм в името на петстепенната трансмисия. "Кубчето" на Brabus ускорява до 100 км/ч за 4,3 секунди и лети по аутобана с до 240 км/ч. Средният му разход на гориво, разбира се, е строго секретна информация.

Колелата на черното чудовище са от лека сплав, а ходовата част е силно модифицирана. Престилките на G V12 S Biturbo са различни от познатите досега, а степенките по фланговете се осветяват в синьо при отваряне и затваряне на вратите.

Салонът е луксозен и скъп, кожа покрива седалките и определени части от контролното табло. По желание на клиента се монтират DVD-чейнджър, ТВ-тунер, както и два 8-инчови LCD-монитора. Цената на Brabus G V12 S Biturbo стартира от 379 хил. евро.

Коментари

raptor
tva e ot tiq qkite izvra6teniq...

BAT_J
С интерес следя диалога който се води тук и уважавам мнението на всички...за съжаление с годините G-класата се отдалечава все повече от първоначалния си замисъл за безкомпромисна OFF ROAD машина и вече е повече символ на статус и начин на мислене отколкото на начин на живот. За добър OFF ROAD е дотатъчен голям дизелов двигател с голям въртящ момент и да не забравяме късата база и възможно най-малко елекртроника по шасито-другите неща са просто паркетни лъвове за гъзария. Не мога да си предтавя кола с плазмени монитори в облегалките и с гуми като на валяк по пресечен терен...един стар къс Land Cruiser, Vitara или къса G-klasa от първите ще свърши достатъчно добра работа..твърденията за Ceherokee-to няма да коменирам..

Jeep
Вини за много неща съм съгласен с теб, но под вкарване в калта имам предвид истински офроуд, а не само да го изцапаш някъде, като например да минеш през Манастирски ливади(това в кръга на шегата). Говоря ти за истински офроуд преход където истинските офроудъри отиват с целта да счупят нещо по колите си и избират все по-трудно достъпни терени. Познавам такива пичове, които са участници и в офроуд форума, та който и да питаш там понятието луксозен джип и истински офроуд са малко несъвместими, но нали знаеш всеки луд с номера си. Пак казвам с този въртящ момент и малко умения би постигнал чудеса в офроуда, но конкретно този автомобил е създаден за емоции повече на асфалта отколкото в гората. И на последно място ти предлагам друг вариант на твоята класация, и той е да замениш Хъмви-то с Гранд Чероки, щом си имал такъв значи знаеш какво може. А тази измишльотина Хамър става само за пустинята(макар че и там се изложи), а не за гората.

Вини
Аз бих го вкарал в калта, защото джипове като този модел са създадени за офроуд, а това, че в България подобни машини се купуват, за да компенсират комплексите на собствениците си е съвсем друга тема. Преди години беше същото и с Jeep Gand Cherokee, беше революция с неговата Quadra-Drive 4х4 система, но в България беше символ на мутрите и икона на инкасо автомобилите. Имах един такъв екземпляр 4 години и го използвах 80% за офроуд (за ежедневието си имах едно старо фордче). Хората ме гледаха странно, защото перманентно го прибирах кален и със свалени номера, а полицията ме спираше постоянно за рутинни проверки. Но тогава бяха други времена и паркетни джипове не се правеха. Сега ако искаш да кръжиш по пътя с голям SUV изборът е голям, има GL, има Q7, има какво ли не, но ако искаш голям и луксозен джип, който не би те оставил дори и в планината, то G-класата е най-доброто решение, следвано от Хъмви, Range Rover и Land Cruiser. Така че, ако на някой от Вас му се губи целта на подобна покупка, то не е зле да се замислите...

Jeep
Вини, ти май приказваш наизуст братле. В случая напълно подкрепям BAT_J конкретно този автомобил никога няма да тръгне да покорява вулкани и ако си мислиш че само гуми му липсват си в жестока заблуда. Първото, което видях, забелязал си предпазни кори, а случайно да забеляза откъде минават изходите на генерацията?Който е решил да вкара тази машина в off-road условия силно се съмнявам да ги остави точно под стъпенките където вероятността да бъдат премазани е голяма. Да прав си с тази мощ на двигателя и възможностите на G-клас можеш да постигнеш големи успехи в off-road-а, но този автомобил би ли го вкарал в калта???

Вини
[b]@BAT_J[/b]: Ха-ха . . на теб не ти ли правят впечатление предпазните кори отпред и отзад?!?!? Или може би гледаш някъде другаде?!? Ако изкажеш този извод за GL или ML моделите, ще си абсолютно прав, обаче това нещо е създадено за офроуд и на пакетът на Brabus му липсват единствено подходящи за тежки терени, гуми!

BAT_J
Така като гледаш тунинг пакета и мотора да ти прилича на OFF Road машина за изкачване на вулкани...това е просто демонстрация на възмонжности нито една бройка от този Brabus няма да напусне магистралите и градските улици .може да се обзаложим

Вини
Не трябва да си мутряга за да харесваш тази кола. И след 10 години кубчето пак ще е хит, просто на бялото не можеш да кажеш черно! А 700 коня, над 1000 нютон-метра въртящ момент и 3 диференциала с блокажи, това може да изкачи вулкана Везувий за закуска.

Българския БИЗНЕСМЕН
Когато гроздето е високо е кисело нали? ;)

DBS
Мечтата на българския "бизнесмен"

comments powered by Disqus