Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гали отново зад волана догодина

02.10.2008 14:02
Гали отново зад волана догодина

Пилотът на Stobart Джанлуиджи Гали ще бъде готов за старта на сезон 2009.

Италианецът счупи левия си крак по време на рали „Германия“ през август и бе принуден да прекрати преждевременно програмата си за сезон 2008. По време на тренировките за предстоящото рали „Каталуня“ обаче италианецът се появи с тениска на Stobart и дори мина по отсечките със специално избран за целта автомобил.

„Беше ми трудно, все още не мога да ходя, без да използвам патерици. Ето защо наех автоматик, но всичко мина перфектно“, коментира Гали, който използва тренировките за рали „Каталуня“ като подготовка за старта в Испания през 2010 година. „Нещо повече, исках да дойда тук и да се присъединя отново към света, който познавам. Вече дълги години съм пилот, а хората в шампионата са ми като семейство. Искаше ми се да се върна, да кажа на всички „Здравейте!“ и те да знаят, че съм все още жив!“, шегува се 35-годишният италианец.

„Поставиха ми три гвоздея, за да фиксират счупените парчета от костта, ето защо можех да движа крака си още след първия ден“, връща се назад към катастрофата Гали. „Ще ми трябват обаче около два месеца, за да се възстановя напълно. При удара обратното ускорение бе около 40 g, нормално е при такива натоварвания да ми трябва време. Физиотерапията върви добре, уверен съм, че кракът ми ще бъде като нов. Но и малко по-тежък, с тези гвоздей...“, продължава в шеговития тон пилотът на Stobart.

Гали признава, че след инцидента е обмислял сериозно дали да продължи да се състезава. „Всеки нормален човек си задава този въпрос при подобни обстоятелства. Една седмица след катастрофата бях все още уплашен, но винаги съм знаел, че това е част от спорта. За 15 години това е първият ми подобен инцидент. Но рали спортът заема огромна част от живота ми, това умея да правя най-добре.“

Възможно е Гали да е готов още за старта в Уелс, който ще сложи точка на сезон 2008. Основният му ангажимент в момента обаче е да си осигури програма за догодина.

„Този сезон мина, така че няма смисъл да участвам само в едно състезание. Ако имам възможност да направя нещо догодина, предпочитам да запазя бюджета си. През следващите няколко месеца ще събирам пари и ще се опитам да намеря добри спонсори, за да мога отново да участвам в Световния шампионат с пълна програма.“

Междувременно Себастиен Льоб (Citroen) даде най-добро време на шейкдауна преди старта на рали "Каталуня". Изненадващо втори завърши частният пилот на Ford Андреас Микелсен. Третата позиция си поделиха Дани Сордо (Citroen) и новото старо попълнение в екипа на Ford - Франсоа Дювал. Стартът на първата отсечка е утре от 08:16 (09:16 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus