Проектът все още е в процес на обсъждане и не е взето окончателно решение
GAZ може да възобнови производството на автомобили Волга. Това е заявил през руския вестник "Ведомости" шефът на съвета на директорите и съсобственик на компанията „Руски автомобили“ Зигфрид Волф (основен собственик на GAZ Group).
В гамата на "Руски автомобили" няма модел от среден клас. Аз го наричам лекотоварен автомобил, който да бъде по-малък от "Газела". От типа на Volkswagen Caddy, например ", казва Волф.
Съсобственикът на "Руски автомобили“ не съобщава обаче никакви други подробности. Волф подчертава само, че марката Волга се свързва със "сериозно и надеждно производство". Според него тази марка може да спомогне "изпълнението на проект за създаване на автомобил, който може да превозва неголямо количество стоки и инструменти".
Според вътрешни източници проектът все още е в процес на обсъждане и не е взето окончателно решение. В същото време компанията GAZ Group не възнамерява да се върне към възобновяване на леки автомобили.
Производството на леки автомобили Волга бе спряно през 2008 година. По-късно ГАЗ купи поточна линия за производство на седана Chrysler Sebring / Dodge Stratus на платформата с предно предаване JR, чието производство в САЩ вече бе спряно. След обновяването на автомобила руснаците планираха да го продават под наименованието GAZ Siber, но след това решиха да направят нов бранд с историческото име на леки автомобили Волга.
Междувременно производството на Siber костваше на GAZ значителни финансови загуби, а търсенето на модела се оказа твърде ниско – цената на кола не е ниска, а да се разчита на обществени поръчки е оправдано само частично. През трите години са произведени около 9 хиляди автомобила от закупените по-рано възли и детайли. Новият президент на GAZ Бо Андерсон отказа да произвежда собствени автомобили, като предпочете да сглобява автомобили от марките Chevrolet, Skoda и Volkswagen.