Немската тунинг компания Gemballa Automobiltechnik GmbH & Co. KG показа изменената си версия на и без това силно модифицираната Avalanche GTR 650 EVO-R.
Когато става дума за природна стихия под формата на автомобил, една от първите думи, които минават през ума на запознатите с модифицирането на спортни автомобили, е Avalanche (лавина). Автори на това уникално произведение на изкуството, базирано на Porsche 911 Turbo, са немските тунингисти от Gemballa. Сега те решиха, че трябва да подобрят и без това доста модифицираната си GTR 650 EVO-R. Резултатът е повече от впечатляващ.Най-очевидна новост са предните фарове, заимствани от Carrera GT, и вдигащите се врати. Прибавени са и стоповете с LED технология от последния фейслифт на Porsche 911, карбонов дифузьор в задната броня и четири масивни накрайника на спортната изпускателна система, която пък е направена от алуминий.
Но Gemballa Avalanche GTR650 EVO-R се отличава и с уникалните си преден капак и странични прагове. Много голяма част от екстериорните детайли са направени от карбон с цел максимално снижаване на теглото.
Динамиката остава същата, като в предшественика – 650 к. с. и 950 Нм въртящ момент при достигането на респективно 6200 и 4600 оборота в минута. Суперспортистът се изстрелва от 0 до 100 км/ч само за 3,4 секунди, а максималната скорост е 332 км/ч.
Цената на Gemballa Avalanche GTR 650 EVO-R започва от 350 000 евро, като включва таксите и сумата за базовото Porsche 911 Turbo.
грамотният
Пишете на български!!! Ако сте неграмотни, не си правете труда да пишете.
RUF
Rt12 струва малко повече от 280 хиляди евро. А тази марка е една от най реномираните фирми за тунинг на порше. Ако владимир маринов беше чел кратката статийка щеше да види, че цената е 350 000 евро. Преди да коментирате вземете прочетете!
BAT_J
tarikat otkude gi izmisli tezi 700 000 euro ve
vladimir marinov umurski
to tova PORSCHE e ikona v dne6noto actomobilostroene a i mai ve4e e sprqno ot proizvodstvo no ako razpolagate s 700 000E moje da imate kola no ne tuningovana
мохер
650 к.с и 950 Нм въртящ момент (някой камиони са с по- малко) и 3,4 секунди до 100. Това върви по-добре от всякакви италянски атмосферни двигатели. Но дали може да му сложат метан? да го видим тогава :)))))