Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Genesis G70: Нов конкурент на BMW Серия 3

21.09.2017 10:42

Корейците разкриха автомобила, който в бъдеще ще стъпи на всички важни пазари

Дъщерното дружество за луксозни модели на Hyundai - Genesis, представи r в Ню Йорк през 2016 г. нов, по-малък модел. През 2017 концептуалният автомобил мутира в Genesis G70, който ще се конкурира с BMW Серия 3 или Alfa Romeo Giulia.

В средата на септември в дизайнерския център Hyundai•Genesis в Намянг стартира нова ера. Корейците разкриха новия G70 с луксозното име Genesis, който в бъдеще ще стъпи на всички важни световни пазари в средния клас. G70 е с размери - дължина 4,69 метра, широчина 1,85 метра и височина 1,40 метра. Междуосието е 2835 милиметра. Genesis G70 вероятно ще се конкурира както с BMW Серия 3, Mercedes C-класа, Audi A4, така и с Alfa Giulia. В Корея G70 ще стартира още през септември, а останалите пазари ще последват примера. G70 ще стъпи в Европа и Германия с пазарния старт на Genesis в края на 2019 и началото на 2020.

Два бензинови и един дизелов

G70 ще се предлага на корейския пазар с три двигателя. Базовият бензинов двигател е двулитров четирицилиндров турбо с 252 к.с. и въртящ момент от 360 Нм, а опционалният спортен пакет дори развива 255 к.с. Единственият дизелов е 2,2-литровият четирицилиндров с турбокомпресор, който генерира 202 к.с. и въртящ момент от 450 Нм. Топ двигателят на G70 Sport е 3,3-литровият турбобензинов V6 с максимална мощност от 370 к.с. и максимален въртящ момент от 520 Нм, с който седанът вдига максимално 270 км/ч за 4,7 секунди. И трите версии на двигателя могат да бъдат поръчани със задвижване на задните колела или с четири двигателни колела.

Оборудването - частично опционално - включва множество помощни системи като предупреждение за сблъсък, аварийна спирачка, контрол на мъртвия ъгъл, аларма при умора, активен капак на двигателя, електронно управляемо адаптивно шаси, електрическо сервоуправление, голям мрежов потенциал, Launch Control, механично самоблокиращ се диференциал Torque Vectoring, Head-up дисплей, както и автоматична система за регулиране на седалките и 8-инчов сензорен екран. Също така и висококачествена музикална уредба на Lexicon.

Цените на новия модел все още не са обявени

Поглед към студията

Екстериорът на студията се нарежда някъде междуAlfa Romeo Giulia и Infiniti Q60, размерите наподобяват тези на BMW 4 Gran Coupé. Впечатляващ и предполагаемо важен детайл: прозорец в B-колоната определено трябва значително да подобри панорамата. Типично за концептуалните автомобили, джантите са големи и покривът се простира над четирите единични седалки, които са разделени от централната конзола. Може би бъдещият G70 ще бъде просто по-просторен, истински седан.

Концептуалният автомобил се задвижва от 2,0-литров турбодизел с електрическа система. Хибридът трябва да генерира 245 к.с. с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Без изрично да се споменава, но той сигурно е със задно задвижване. Технологията на задвижването би могла да се промени до серийното изпълнение. Интериорът със сигурност ще се промени, но концепцията на кокпита е с 21-инчовия, извит LG дисплей, който се разпростира пред волана над централната конзола и при всички случаи не е толкова далеч от серията.

Футуристичен кокпит в концепцията Genesis New York и в G70

Реджина Кайзер, която е новаторът на HMI (Human Machine Interface) в Hyundai в Рюселсхайм казва: " Концепцията за управление на тази студия със сигурност е пътят към близкото бъдеще. Много производители работят с големи взаимно свързани дисплеи. Ние обаче се въздържаме от сензорни дисплеи. От наша гледна точка те имат няколко недостатъка: обикновено не е достатъчно удобен, при което точността при докосване не е добра, ръката покрива повърхността, върху която се работи и пръстовите отпечатъци са неизбежни - без значение кой материал се използва. Ние залагаме на централния контролен панел и подкрепяме операциите с гласов и жестов контрол".

Централният контролен панел е един сензорен екран, извит навътре. Това наистина има предимството, че пръстите сами намират обслужващата повърхност и сами се ориентират. И не на последно място данните на дисплея на екрана позволяват да бъдат свободно конфигурирани. Именно затова може би е добре, ако в лявата страна на арматурното табло бъде оставен аналогов оборотомер. Въпреки че той изглежда не по-малко футуристично и позволява само с едно докосване да се управлява.

Бъдещето на Genesis

Броят на премиум азиатските марки няма да е пълен без Genesis: Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan), Acura (Honda в САЩ )... Но корейците са доста сериозни и инвестират. Дали те скоро ще се пробват на взискателния европейски пазар не се знае. Но САЩ е първата мишена. Фицджералд, който преди това е заемал 12 години ръководни позиции в Lamborghini, ще обяви до 2020 г. шест нови модела, между които и SUV. Той с гордост осигури реномирания персонал на Genesis: бившия VW-специалист Петер Шрайер е около 10 години в Hyundai и междувременно топ дизайнер на всички марки. В края на 2015 Люк Донкелволке дойде от Bentley като главен дизайнер за Genesis. Освен това от април 2015  Алберт Бирман работи за корейците. А преди това дълго време беше шеф на развойната дейност на BMW M GmbH.

Коментари
comments powered by Disqus