Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Genesis разкри новото поколение на седана G80

05.03.2020 14:31

Второто поколение седан Genesis премина въху нова платформа и прилича на кросоувъра GV80

Премиум подмарката на Hyundai - Genesis, публикува първите официални снимки на второто поколение на седана G80. Моделът се премести върху  изцяло нова платформа със задвижване на задните колела, а също така става стилистично и технически близък с кросоувъра GV80.

Дизайнът на седана има много общо с кросоувъра, представен в края на миналата година. По-конкретно, той има една и съща голяма радиаторна решетка с характерна форма, както и оптика с маркови „двойни линии“ отпред и отзад.

От GV80 са заимствани и много детайли за салона, включително напълно дигитално табло, 14,5-инчов мултимедиен сензорен дисплей и шайба, която сменя традиционния предавателен лост.

Все още няма данни за двигателната гама. Очевидно второто поколение на седана G80 ще се предлага със същите бензинови двигатели като на GV80. Става дума за 2,5-литров читирицилиндров турбо агрегат с мощност 305 к.с. и 3,5-литров турбо V6, развиващ 375 к.с. И двата мотора ще работят заедно с осемстепенна автоматична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus