Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Германец планира Golf 2 GTI със заден двигател

22.04.2020 16:38

Видеоблогърът от Дортмунд Жан-Пиер Кремер (JP) иска да превърне в реалност „двойката” GTI

 

По света има безчет различни варианти на VW Golf 2 GTI. Фабричните версии включват „нормалния” GTI със 112 к.с., модификацията с катализатор и 107 к.с., варианта GTI 16V с (129 к.с.) и без (139 к.с.) катализатор, както и GTI G60 със 160 к.с. Към тях още от момента на старта на производството през 1984 година започват да се добавят безброй изпълнения на спортната „двойка”, дело на малки и големи фирми за тунинг от цял свят. Най-новата разработка в тази насока към момента съществува само във виртуалния свят, но популярният като JP в YouTube Жан-Пиер Кремер възнамерява сериозно да осъществи на практика компютърните графики на дизайнера Кизил Салийм.

На страницата си във Facebook 26-годишният британски дизайнер вече изрази въдушевлението си от бъдещия съвместен проект с JP – „Имайки предвид досегашните му зашеметяващи доработки, не бих могъл да си представя някой по-подходящ за изпълнението на подобна задача." , Наред с екипа на JP Performance, в работата ще се включат и каросерийните тунинг специалисти от Prior Design.

Разположен отзад двигател и огромен спойлер

В поста си във Facebook британецът дори издаде една малка, но доста интересна подробност - "Става дума за истинска лудост с разположен отзад двигател!" Между другото, драстично разширената отзад каросерия говори именно за подобни намерения, а историята познава и реално осъществени планове в тази насока – в двумоторния Pikes Peak Golf беше намерено място и за двигател в задната част на „двойката”. Под огромния спойлер на компютърните скици личат свръхшироки гуми с типични за дрифт настройки на геометрията и изпускателна система с две ауспухови тръби. Задните светлини изглежда ще използват LED елементи. Самият спойлер на графиките изглежда с огромни размери – човек остава с впечатлението, че гледа полуотворения покрив на кабриолет.

Погледът към страничния силует веднага води до извода, че клиренсът при реалния супер Golf ще трябва да се увеличи с няколко сантиметра – в противен случаи още при първото излизане от работилницата аст от внушителните аеродинамични елементи ще нарушат необратимо целостта си. Формата на предния спойлер наподобява силно кухненска шпатула за палачинки, а широчината на праговете е достигнала фантасмагорични размеи. Фаровете изглеждат отлично с агресивния си поглед, допълнен от малки дневни LED-светлини. Все още не е ясно кога ще можем да видим проекта в напълно завършен вид, но JP вее сподели, че вече разполага с подходяща за основа „двойка” на плаца пред сервиза.

Заключение

JP и неговият британски партньор внаст свежа нотка на настроение в тежките времена на вируси и карантини. За съжаление все още не е ясно кога виртуалният Golf ще изреве на живо с разположения си отзад двигател.

 

Коментари
comments powered by Disqus