Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Скандален тунинг за Rolls-Royce Cullinan от германската фирма Keyvany

18.04.2022 13:17

Rolls-Royce Cullinan определено няма дискретен характер, но германското тунинг ателие го е превърнало в нещо направо крещящо

Keyvany Hayula Rolls-Royce Cullinan e пълното наименование на потресаващия проект, дело на базираната в германската провинция Хесен тунинг фирма. От ателието са подложили британския луксозен SUV на основна рестилизация, включваща трудни за изброяване каросерийни елементи от полиран карбон - спойлери, раздувки на калниците, променен преден капак и какво ли още не. Разширеното туловище на автомобила може да се похвали също с дифузор, голям спойлер в горния ръб на заден капак, както и специални гигантски джанти с диаметър 21 цола, обути със същински валяци с размери 295/30 отпред и 355/35 отзад.

Под капака също има новости - дванайсетцилиндровият двигател има увеличена до 740 конски сили мощност, максималният въртящ момент възлиза на 1120 нютонметра. С помощта на специални катализатори е възможно моделирането на звука на двигателя от дискретен до супер агресивен. Интериорът от своя страна е не по-малко крещящ от външността - освен с карбонови апликации, вътрешността е променена с помощта на ярки елементи от кожа и алкантара.

Коментари
comments powered by Disqus