През следващите пет години американците ще пуснат 30 електрически автомобила
„Има моменти в историята, когато всичко се променя. Точки на пречъпване . Вярваме, че това е моментът за масово приемане на електрически превозни средства “, заяви директорът на GM за глобален маркетинг Дебора Уол. Автомобилният гигант мечтае да „направи всички свои автомобили електрически “, за да „създаде свят с нула инциденти, нулеви емисии и нулеви задръствания“.
Новото корпоративно лого трябва да подчертае този исторически преход. Поддържайки приемственост, дизайнерите смениха шрифта и закръглиха ъглите на квадратната рамка.
За да популяризира новата ера на мобилност, GM доведе няколко известни личности. Сред тях е писателят Малкълм Гладуел, автор на книгата „Tipping Point. Как малките промени водят до глобални промени. "
Плавните преходи на синия оттенък трябва да напомнят за ясно небе и електрическа енергия. M (интервалите между колонките) се отнася до електрически контакт, а линията под него се отнася до платформата Ultium. Едно и също лого за редица случаи има твърда синя версия и черно-бяла версия.
През следващите пет години GM ще пусне 30 електрически автомобила, базирани върху платформата Ultium, като се започне с GMC Hummer EV и Cadillac Lyriq. 27 млрд. щатски долара са отпуснати за тяхното стартиране и разработване на технология за автономно движение. Кампанията Everybody In стартира за насърчаване на технологичния прогрес и промените в обществото, достъпно движение и даа рекламира нова идентичност на марката.
По същия начин KIA избра да подчертае своята адаптация към бързите промени в индустрията. Новото лого изглежда по-модерно и наподобява личен подпис. Разбира се, мобилността на бъдещето не може да бъде направена без електрически модели от новото поколение (първородният ще бъде Kia CV).
Новият знак на KIA визуално отразява „симетрия“, „ритъм“ и „повдигане“. Той се основава на графиката на логото за концепта Imagine by Kia за 2019 г., въпреки че някои елементи са променени.
Повече подробности за стратегията, философията и целите му ще бъдат разкрити от KIA на 15 януари в дигиталното събитие New Kia Brand Showcase. Междувременно, в допълнение към логото, компанията представи и новия слоган Movement that inspires(„Движение, което вдъхновява“). Добавяме, че за да отбележи нов етап в живота, не толкова отдавна, логото беше коригирано от такъв автогигант като Volkswagen и ново лого намери обединението на FCA и PSA - Stellantis. Емблемата на BMW претърпя незначителни корекции, отново, за да отрази масовата промяна към зелените технологии.