Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GM обявява днес сделката за Opel

15.10.2009 09:25
GM обявява днес сделката за Opel

На канадците от Magna им остава да получат съгласието на Испания и одобрението на Европейската комисия.

Въпрос на часове е американският гигант General Motors да обяви официално решението си да продаде 55 на сто от капитала на Opel на консорциума между Magna и Сбербанк, съобщава The Financial Times, позовавайки се на “отлично информиран” източник. В Детройт вече окончателно са взели това решение въпреки неуспешните за момента преговори с испанското правителство за преместване на тамошните производствени линии в Германия. Желанието на GM е да приключи сделката до 30 ноември.

Официалната договорка ще увенчае една цяла седмица на интензивни преговори, в които Magna се опита да се споразумее с могъщите синдикати в Opel за плановете си да съкрати 11 500 работни места. В Германия и Великобритания работата е свършена, но остават доста въпросителни около завода на Opel в Сарагоса, Испания. Правителството на провинция Арагон потвърди, че е получило гаранции от Magna, че заводът ще продължи да работи в средносрочен и дългосрочен план. Местните власти обаче искат от канадците и твърд ангажимент за запазване на работните места и значителни инвестиции.

Синдикатите в самото предприятие са съгласни да намалят производствения капацитет в Сарагоса от 500 000 до 400 000 автомобила годишно в отговор на намалялото търсене – но не и до 320 000, колкото иска Magna.

Междувременно сделката между GM и Magna ще трябва да получи и одобрението на Европейската комисия, която е твърдо решена да не допусне нарушения на принципите на съюза за свободна търговия и за ограничаване на държавните помощи. Тъкмо в последната графа попадат 4.5-те млрд. Евро заеми и гаранции, които правителствата ще отпуснат на Opel, докато компанията се преструктурира. Лъвският пай се пада на Германия, но със значителни фондове ще участват още Великобритания, Австрия, Полша и Унгария. А също и Испания, ако бъде договорено бъдещето на завода в Сарагоса.

Коментари
comments powered by Disqus