Компанията изтегля своята марка Chevrolet от Стария континент до края на тази година
Европейските марки на General Motors - Opel и Vauxhall, регистрират ръст на продажбите си с 3% на Стария континент през миналата година до 1,08 милиона автомобила, оповести компанията днес.
Пазарният дял на Opel и Vauxhall в региона е нараснал с 0,1% пункта до 5,74%, което е най-високото ниво от 2011 г. насам, съобщиха от компанията. Автомобилният производител планира да постигне пазарен дял от 8% в Европа до 2022.
В началото на 2013 г. General Motors подчерта своя ангажимент да подкрепи европейския пазар, като обяви инвестиции в размер на 4 милиарда евро за финансиране на 23 нови автомобила и 13 нови двигателя.
GM иска да достигне нулева рентабилност в Европа до средата на десетилетието. Компанията изтегля своята марка Chevrolet от Европа до края на тази година в опит да помогне на марките Opel и Vauxhall да завоюват по-голям пазарен дял.
Opel продължава моделната си офанзива и през тази година с новия компактен модел Corsa, най-продавания на автомобилния производител, който пристига при дилърите по-късно този месец. Новият мъник Karl ще бъде лансиран през лятото, а новият компактен Opel Astra ще се появи в края на годината.