Половината от тиража вече беше продадена през септември миналата година
Gordon Murray Automotive ще представи на 22 февруари новия GMA T50, екстремната версия на суперавтомобила GMA T.50 Supercar, произведена в лимитирана серия (25 броя), и чието използване ще бъде строго запазено за писта .
Екипът на Гордън Мъри пусна нов тийзър на GMA T50, който ще включва по-бърза, лека и по-мощна версия на T.50.
В основата на GMA T50 ще бъде „необузданата” версия на Cosworth GMA V12, разработен специално за T.50. Двигателя ще развива тук повече от 700 к.с. (срещу 663 к.с. за GMA T.50). Той ще бъде оборудван с изцяло ревизирани глави на цилиндрите и разпределителни валове с по-високо съотношение на компресия, плюс изцяло нова изпускателна система със свободен поток. Агрегатът V12 ще работи в тандем с шестстепенна скоростна кутия IGS Xtrac с модифицирани предавателни числа, за да предложи максимална скорост.
За да допринесе за тези характеристики, GMA T.50s също ще се възползва от по-лека конструкция в сравнение с T.50 (от 94 кг) и ще показва общо тегло от 890 кг. Широкото използване на въглеродни влакна дори в пилотската му кабина, включително седалки и волан тип F1, изработени от този материал, както и купето, лишено от излишното (климатик, информационно-развлекателна система ...), до голяма степен допринасят за тази диета.
И накрая, за да облекат модела T50s, също оборудван със спирачна система, доставена от Brembo (включително керамични карбонови дискове), дизайнерите и инженерите на Gordon Murray Automotive са монтирали каросерия на T.50 с нови аеродинамични допълнения , включително внушителни 1775 мм заден спойлер, въздушни отвори, както и регулируеми дифузори, които ще осигурят 1500 кг допълнителна притискателна сила. Според инженер Гордън Мъри това би позволила на T.50 да достегни скорост 282 км/ч.
GMA T.50s, половината от обявените за производство екземпляри, вече бяха продадени през септември миналата година, а цената е 3,1 млн. за единия (3 580 510 евро). Тази цена предвижда индивидуален пакет Trackspeed, включващ настройки, тестове на писта и техническа поддръжка.