Продажбите на нови кросоувър трябва да надвишават 4000 бройки всяка година
В интервю за Automotive News Europe Анди Палмър, изпълнителен директор на Aston Martin, потвърди всички надежди, заложени в новия DBX, чиито продажби трябва да надвишават 4000 бройки всяка година.
Според Анди Палмър 70% от клиентите на Aston Martin вече имат SUV в гаража си (премиум кросоувъри) и появата на DBX би трябвало да ги насърчи да изберат новия, когато дойде време да да сменят автомобила си.
Все пак според изпълнителния директор на Aston Martin, DBX продажбите ще бъдат установени в бъдеще между 4000 и 5000 бройки, продавани всяка година от 2021 г., което ще представлява първата му пълна година на продажби. А от следващата година продажбите на DBX трябва да допринесат за увеличаване на общите резултати на марката, която през 2018 г. продаде близо 6500 автомобила и трябва да обяви еквивалентна оценка за 2019 г.
През 2020 г. производителят от Гейдън ще може да разчита на актуалните си модели - на новия DBX, както и на новия Vantage Roadster, който ще бъде последван през 2021 г. от новия Vanquish.
По време на интервюто Анди Палмър най-накрая спомена и хибридизацията на моделите на марката и потвърди, че всички те ще се предлагат с хибридни версии до 2025 г., като спортните коли Valkyrie и Valhalla ще бъдат водещи в тази област.