Марката засилва присъствието си в голфа с английския фен на спортните автомобили
От плаката на Porsche в спалнята му до логото на Porsche на чантата за голф - Пол Кейси ще се състезава през следващата седмица на US Open като нов марков посланик на Porsche AG. Това е началото на специално сътрудничество. Англичанинът е страстен фен на Porsche още от детството си и със страстта си към марката е идеалният вариант за компанията.
„Името Пол Кейси отстоява върховите постижения в голфа приблизително през последните 20 години. Освен това той е симпатичен човек с умен ум, който със своята връзка с Porsche знае как да пренася устойчиво ценностите на нашата марка. Сътрудничеството едновременно подчертава значението на голфа за Porsche “, казва Оливер Блуме, председател на изпълнителния съвет на Porsche AG. „С Пол Кейси разширихме кръга на посланиците, които олицетворяват нашата марка и придават на компанията допълнителен профил в различни области на интерес.“
„Когато бях дете, мечтаех за две неща. Исках да стана професионален голфър и да карам спортни автомобили на Porsche. Толкова съм щастлив, че мога да живея мечтите “, каза Кейси. „Това, че двете страсти вече могат да бъдат обединени, е върховете. Просто изпитва такава чест, че връзката с Porsche се реализира. "
Кейси е член на елита на голфа от малко повече от две десетилетия. Той беше номер 3 в света, в близкото минало редовно е в Топ 20 и три пъти е печелил Ryder Cup. Той защити 19-ата си професионална титла Porsche European Open 2019 на всички места. По това време Кейси, който говори за „много емоционална победа“, развълнува феновете в Хамбург с поведение, белязано от разтърсваща страст към събитието. По време на турнирната седмица той прекара например една забавна вечер с членове на общността на Porsche Golf Circle. Кейси, който междувременно живее със съпругата си Полиана и две деца в Скотсдейл, Аризона, като същевремено се чувства отлично със семейството на Porschei.
„Пол Кейси е изпълнил мечтата на живота и вдъхновява хората да следват целите си смело и страстно. Голф кампанията ни „Направи го да се случи“ тази година подчертава колко мощно може да бъде подобно поведение “, каза Детлев фон Платен, член на изпълнителния съвет, отговорен за продажбите и маркетинга в Porsche AG. „Посланията му са валидни в световен мащаб и играят роля за продължаване на интернационализацията на различните дългогодишни дейности на Porsche в голфа.“
Кейси ще представи логото на Porsche на чантата си за първи път на US Open през следващата седмица. Той също така ще сподели знанията си за голф и спортни автомобили като експерт и страстен фен на други събития на Porsche. Пол Кейси е изпълнил мечтите си. Кампанията „Направи го да се случи“ почита пътя с поглед назад към детството му - с мечти за спортни автомобили на Porsche, първи люлки в голф клуба в задната му градина, както и момента, в който той се доближава до личните си идоли за за първи път като доброволец на Европейското открито през 1991г.
Посланик на марката като част от семейството на Porsche
Като първи посланик от света на голфа, Кейси допълва семейството на Porsche. В тениса то включва изключителната Мария Шарапова, както и първите две аоктуални немски състезателки Анжелик Кербер и Джулия Гергес. Също от света на спорта, победителят в Световната купа по футбол Сами Хедира е активен като посланик на програмата за развитие на Porsche за младежи.
Други, представляващи корпоративните и продуктовите комуникации на производителя на спортни автомобили, са немската рали легенда Валтер Рьорл, австралийският световен шампион по издръжливост Марк Уебър, двукратният норвежки олимпийски шампион Аксел Лунд Свиндал, както и актьорът Ричи Мюлер и музикантът Удо Линденберг. Двама бивши пилоти на Porsche наскоро се присъединиха към кръга на марковите посланици - GT специалистът и пилотът по разработката Йорг Бергмайстер, както и двукратният победител в Льо Ман Тимо Бернхард.
Porsche и голфът
Porsche е спонсорът на титлата Porsche European Open, събитие за европейско турне, от 2015 г. и участва успешно в професионален голф с автомобилни партньорства на три турнира от азиатския и европейския тур от 2019 г. Тази година производителят на спортни автомобили е допълнителна подкрепа на британската суинг с инициативата „Голф за добро” на европейското турне. Porsche също така организира Porsche Golf Cup в продължение на повече от три десетилетия. Турнирната поредица е едно от най-успешните клиентски събития на компанията. Проведена в Германия за първи път през 1988 г., Porsche Golf Cup се превърна в международно събитие, на което наскоро над 17 000 клиенти на Porsche се състезаваха в 261 квалификационни турнира по целия свят. Също така много успешен е Porsche Golf Circle, международна и базирана на приложения общност за запалени клиенти на Porsche, играещи голф, която стартира през 2017 г.