Инженерите от Цуфенхаузен тестват модела също и като кабрио версия на Нюрбургринг
Porsche пуска 911 на пазара, като поколение 992, още през 2018. След което ще следват и други версии на единайсеторката. Нашият ловец на прототипи улови новото Porsche 911 Turbo, също и като кабрио вариант. Топ единайсетакът ще стъпи на пазара през 2019 г.
В момента инженерите от Цуфенхаузен тестват 911 Turbo също и като кабрио версия на пистата Нюрбургринг, където той се държи най-добре. Разбира се, в задната част е 3,8-литровият битурбо боксеров двигател, който генерира завидна мощност от 600 к.с., а в S-версията достига дори до 640 к.с. Какво друго е закон? Много ясно, задвижване на всички колела и управление на задната ос.
Новото Porsche 911 Turbo отново с голям спойлер
911 Turbo като Coupé и Cabrio е станал по-широк. Уловеният прототип има допълнително уширение на гнездата на гумите на двете оси и по този начин определено е доста по-широк от нормалния единайсеттак.
Прототипът разкрива също и по-голяма спирачна система, новите по-широки джанти на задния мост и, разбира се, въздухозаборници пред арките на задните колела. Това, което липсваше в първия прототип, беше големият, типичен за турбо, заден спойлер, който добре се разпознава на последните снимки. При ниска скорост, той опира на кърмата, когато шофьорът даде газ, спойлерът се повдига нагоре с няколко сантиметра и осигурява притискателната сила. Кабриолетът отново е с мек сгъваем покрив.
LED-светлинна лента отзад
Подобно на цивилната версия на единайсетака, отзад се откроява типичната за турбо тясна LED лента, квадратните накрайници на изпускателните тръби, които са почти в средата. Разбира се, моделът отново има характерните въздухозаборници пред арките на задните колела.
Новото Porsche 911 Turbo и Turbo S ще стъпят на пазара в началото на 2019 г. По-късно ще следват и двете кабрио версии. В момента затворените модели са на цена от 176 930 евро и 205 133 евро. Надценката за новото поколение ще трябва да бъде в петцифрен диапазон.