Peugeot Sport Engineered вече ще се използва при „горещите“ модели като абревиатура PSE
Концептът 508 Peugeot Sport Engineered се превръща в сериен "горещ" хибрид, който ще дебютира в Женева след седмица. Автомобилът за изложението обяви хибридна мощност от 400 к.с., но ще бъде намалена, както предполага родственият седан DS 9 до 360 к.с. Той ще бъде оборудван с бензинов четирицилиндров турбо двигател 1.6 PureTech и два електрически мотора на задната ос в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия Aisin. Предаването е двойно.
Аеродинамичният бодикит с крила на предната броня, праговете и задните части е оцелял безопасно до конвейера, както и радиаторната решетка с „плаващи остриета“.
Производителят публикува снимки с ниско качество в социалните мрежи и дори в камуфлаж... Изглежда, че концептът не е загубил нищо. Дифузор в корпуса на задната броня и огледалото от въглеродни влакна са на мястото си. За новите джанти няма никакви данни. Автомобилът на изложението използва гуми Michelin Pilot Sport 4S (245/35 R20).
В интериора на концепта (на снимката) само мрачното покритие с отровните зелени акценти Kryptonite е необичайно. Тъй като тийзърите на камуфлажа и спирачните апарати са боядисани с Kryptonite, вътре са запазени ярките вложки.
Изразът Peugeot Sport Engineered вече ще се използва при „горещите“ модели под формата на абревиатурата PSE. Така че по отношение на мощността, Peugeot 508 PSE надминава основните си конкуренти: BMW 330e развива 252 к.с., а Volkswagen Passat GTE - 218 к.с. Въпросът е дали серийният „французин“ може да изпълни обещанието за концепта за ускоряване до 100 км/ч за 4,3 сек и максимална скорост 250 км/ч.