Премиерата на модификацията R през октомври на изложението в Париж е много вероятна
За последен път видяхме прототипа Volkswagen T-Roc R през есента на 2017 г. Тестовите автомобили се изпитват в близост до Нюрбургринг без камуфлаж, но се опитват да симулират, че са обикновени кросоувъри. Ако не бяха двойните накрайници на изпускателната система, измамата щеше да сработи. Някои запознати се заблуждават, че очакват T-Roc GTI, въпреки че тези три букви са запазени само за хечбека Golf, Polo и up! Премиерата на модификацията R през октомври в автомобилното изложение в Париж е много вероятна.
Тъй като R все още е оборудван с броня от стандартния T-Roc, изглежда, че автомобилът ще има шест изпускателни тръби. Намаляването на пътния просвет води до по-спортно, по-твърдо окачване, а отзад е поставен знак за двойно предаване 4Motion.
Дизайнът на решетката очевидно не е окончателен. В крайна сметка тя ще украсява буквата R. В бронята няма фарове за мъгла. Въздухозаборниците на техните места няма да попречат на охлаждането на спирачките.
Източниците както и преди, са единодушни по отношение на избора на двигателя- двулитров четирицилиндров турбо мотор, който предвиждат и за Audi SQ2. При моделите Golf R и Audi S3 мощността на агрегата е 310 к.с. и 400 Нм. Не е изключено T-Roc R като по-бюджетен вариант да има по-малка мощност, но ускоряването до сто с четири двигателни колела и седемстепенна роботизирана трансмисия трябва да отнема не повече от 5 секунди. Най-мощният стандартен T-Roc в изпълнение Sport (2,0 л, 190 конски сили, 4Motion) сега в Германия струва 30 800 евро.