Кристиан Виеторис (DAMS) спечели спринтовото състезание в Абу Даби, първи кръг от азиатските GP2 серии. Владимир Арабаджиев и Пламен Кралев отново отпаднаха.
Виеторис, който този сезон завърши втори в европейските Формула 3 серии, изпревари Оливър Търви (iSport) и Джони Чекото (Trident) още на старта и с лекота оглави колоната. Само в рамките на няколко обиколки дебютантът се откъсна на повече от секунда в челото, като единствено инцидентът между Фабио Лаймер (Ocean Racing) и Уил Брат (Scuderia Coloni) постави под въпрос победата му. Двамата катастрофираха седем тура преди финала, което стана и причина за появата на автомобил за сигурност, но при рестарта Виеторис отново бе перфектен и запази първото си място от атаките на Йозеф Крал (Super Nova).
Победителят от вчера Давиде Валсеки (iSport) отново направи феноменално каране и се пребори за второто място в самия край на надпреварата. Девет обиколки преди финала италианецът се движеше едва шести, но изпревари последователно Лука Филипи (Meritus), Оливър Търви (iSport), Алекс Роси (Ocean Raing), за да се изкачи на трета позиция. По всичко личеше, че Валсеки ще я запази до финала и няма да рискува подиума, но в последната обиколка атакува успешно и Йозеф Крал. Малко по-рано пилотът на iSport записа и най-бързата обиколка в надпреварата, която му донесе още една точка в актива. С нея Валсеки събра общо 19 от състезателния уикенд в Абу Даби от максимум 20. Йозеф Крал завърши трети, а челната шестица, която дава право на точки в спринтовите състезания, допълниха още Търви, Роси и Джони Чекото (Trident).
И второто състезание в Абу Даби донесе голямо разочарование на двамата български пилоти. Пламен Кралев (Trident) отпадна още преди края на първата обиколка, а Владимир Арабаджиев (Piquet) - пет преди финала. Владо потегли добре и спечели няколко позиции на старта, но в началото на втория тур се завъртя след контакт с един от неговите съперници в дъното на колоната. Въпреки това той продължи надпреварата, като заради катастрофата на Лаймер и Брат се изкачи на седемнайсета позиция, но малко по-късно паркира своя автомобил в зоната за сигурност със спукана задна дясна гума.
Вторият състезателен уикенд от GP2 Азия е отново на пистата „Яс Марина”, но на 5 и 6 февруари догодина.