Дани Клос (Racing Engineering) спечели спринта в Турция, където се провежда третият кръг от европейските GP2 серии. Българинът Владимир Арабаджиев (Coloni) отпадна още в третата обиколка заради повреда в спирачките.
Съотборникът на Клос в Racing Engineering Криатиан Виеторис завърши осми в основното състезание вчера и трябваше да стартира от полпозишън тази сутрин. Автомобилът на Серджо Перез (Barwa Addax) обаче не мина техническия преглед снощи заради по-ниско от минимално тегло и мексиканецът, който завърши четвърти, бе дисквалифициран. Разместванията в класирането от първото състезание доведоха и до сериозна промяна на стартовата решетка, като Клос излезе от девета на първа позиция, а Виеторис остана втори.
Двамата потеглиха отлично и поведоха колоната, като постепенно се откъснаха пред третия Луис Разия (Rapax), но точно когато двойната победа на Racing Engineering изглеждаше сигурна, Виеторис отпадна заради повреда. Това се случи девет обиколки след старта и на практика бе единствената промяна в челната шестица, която дава право на точки в спринтовите състезания. Клос спечели надпреварата, с нея и първата си победа в GP2 сериите, а Разия остана втори на 8,8 секунди.
Изключително оспорвана бе битка за третото място, но тримата пилоти, които участваха в нея, така и не си размениха позициите – Гийдо ван дер Гарде (Barwa Addax) удържа последното място на подиума, шампионът в азиатските GP2 серии Давиде Валсеки (iSport) финишира четвърти, а Мишел Херк (DPR) – пети. Победителят от вчера и водач в класирането при пилотите Пастор Малдонадо спечели последната точка.
В последната обиколка пилотът на DAMS Жером д’Амброзио, който спечели спринта в Монако, изгуби седмото място от Серждо Перез. Заради дисквалификацията си от вчерашното състезание мексиканецът потегли последен, но още в рамките на първите няколко обиколки спечели единайсет позиции, което му позволи впоследствие да се бори за място в топ десет. Там попаднаха още Хо-Пин Тунг (DAMS) и Сам Бърд (ART), който днес определено не бе в обичайната си форма и позволи да бъде изпреварен последователно от д’Амброзио, Перез и Тунг в края на надпреварата.
По програма следващият кръг в GP2 сериите трябваше да бъде на пистата в Портимао (19 - 20 юни), но надпреварата отпадна от календара заради проблеми с договора. Това е и причината четвъртият състезателен уикенд в GP2 отново да бъде съпътстващ Формула 1 – Гран при на Европа във Валенсия (25-27 юни).