Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GP2: Ромен Грожан си гарантира титлата още на Спа

29.08.2011 11:52

Ромен Грожан (DAMS) завърши на трета позиция в първия старт от GP2 сериите на „Спа“, но това бе напълно достатъчно, за да си гарантира шампионската титла един състезателен уикенд преди края на сезона. В спринтовия старт французинът остана четвърти.

Грожан оглави класирането в шампионата още след първия кръг за сезон 2011 в Турция, но бе дисквалифициран в основния старт на „Каталуня“, което му коства и лидерската позиция. Третият състезателен уикенд в Монако също започна по ужасяващ начин за пилота на DAMS, който удари съотборника си Пал Вархауг на квалификациите и трябваше да потегли от дъното на колоната. Впоследствие обаче Грожан направи два от най-силните си стартове, финиширайки трети и четвърти, и се върна в челото на класирането при пилотите.

От този момент нататък тестовият състезател на Renault във Формула 1 контролираше изцяло развоя на шампионата, като записа победи във Валенсия, Великобритания, Германия и Унгария, а с третото си място в основния старт на „Спа“ си гарантира и на теория спечелването на титлата, тъй като основният му съперник Гийдо ван дер гарде (Barwa) отпадна.

„Най-накрая! Фантастично е. Сезонът беше наистина тежък, защото пилотите и отборите бяха на много високо ниво“, коментира щастливият Грожан. „Мисля, че от професионална и от лична гледна точка това бе един изключително важен сезон за мен. От екипа на DAMS бяха наистина много отворени и се вслушваха във всичките ми предложения. Определено мога да ви кажа, че и те работиха здраво.“

„Допуснахме някои грешки. Понякога те бяха по тяхна вина, понякога – по моя. В последните четири старта обаче всичко бе наред. Вярно е, че на моменти имах късмет, но във всеки един шампионат той е нужен, да за си начело. Много съм доволен, от отбора също реагираха много емоционално, а когато един пилот види, че всички са зад него, е прекрасно. Това наистина бе един много специален сезон...“

Титлата в GP2 вероятно ще върне Грожан във Формула 1, който кара за екипа на Renault през втората половина на 2009 г., след като Нелсиньо Пикет бе освободен. Тя идва след успеха в азиатските GP2 серии по-рано през годината и е поредният крайъгълен камък в кариерата му, която включва титли в Auto GP (2010), GP2 Азия (2008), Формула 3 (2007), френската Формула Renault (2005) и швейцарската Формула Renault 1.6 (2003).

Коментари
comments powered by Disqus