Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Абу Даби: Люис Хамилтън бе най-бърз във втората сесия

12.11.2010 16:38

Люис Хамилтън вдигна самочувствието на екипа на McLaren с най-бърза обиколка във втората тренировка за Гран при на Абу Даби. Най-добре от останалите претенденти за титлата се представи вторият Себастиан Фетел (Red Bull).

Единствено представителите на трите водещи тима и Роберт Кубица (Renault) записаха резултати в рамките на една секунда от този на Хамилтън. Седмият Виталий Петров (Renault) остана на 1,2 секунди зад лидера, което е поредното доказателство за огромното предимство на Red Bull, McLaren и Ferrari.

Втората свободна тренировка протече значително по-вълнуващо от първата, тъй като водещите тимове изпратиха своите пилоти на пистата още в самото й начало. Фернандо Алонсо (Ferrari) оглави класирането първи от претендентите за титлата само десет минути след старта. Неговият резултат бе моментално подобрен от Люис Хамилтън, но в крайна сметка испанецът отвърна на удара с две най-добри обиколки. Резултатът на Алонсо бе и най-високият в рамките на деня с твърдия комплект гуми.

При квалификационните опити ситуацията на пистата придоби коренно различен облик. С падането на температурите и с преминаването към мекия комплект гуми McLaren имаше предимство и Люис Хамилтън отново излезе начело половин час преди финала. В един от следващите си опити британецът вдигна летвата на 1:40.888 минути, като този резултат не бе подобен до финала.

Работата в двата гаража на Red Bull вървеше изключително спокойно, като в крайна сметка Фетел завърши втори, а Марк Уебър – четвърти, само на хилядна зад Алонсо. Любопитен факт около представянето на двукратния световен шампион бе, че той така и не можа да използва мекия комплект гуми така, че да подобри постижението си с твърдия от средата на сесията.

За пореден път Роберт Кубица бе най-бързият пилот от втория ешелон. Полякът завърши пети и изпревари Фелипе Маса, който отново приключи участието си в сесията преждевременно. Причината за това бе тривиална – двайсетина минути преди финала неговият автомобил остана без гориво или поне това съобщи бразилецът на своя състезателен инженер Роб Смедли.

Резултатите от втората тренировка може да видите тук. Третата стартира в 12:00 българско време в събота.

Коментари
comments powered by Disqus