Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Австралия: Хамилтън с най-добро време следобед

26.03.2010 09:03

Люис Хамилтън (McLaren) бе най-бърз във втората свободна тренировка за Гран при на Австралия. Лек дъжд обърка програмата на отборите.

Следобедната сесия стартира при суха писта, но малко след началото й на „Албърт парк” започнаха да падат първите капки. Въпреки това условията все още позволяваха да се кара с гуми за сухо и Хамилтън регистрира рекордното време за деня - 1:25.801 минути. На две десети зад него остана съотборникът му в екипа на McLaren Дженсън Бътън, а новакът Витали Петров (Renault) изненадващо окупира третата позиция.

Постепенно дъждът се усили и тези пилоти, които прецениха, че е по-удачно да продължат тренировката си, трябваше да преминат на интермедиа гуми. Естествено, и времената паднаха значително, но петнайсетина минути преди края на сесията пистата изсъхна в голямата си част и отново бе подходяща за квалификационни обиколки. Първи от това се възползва Марк Уебър (Red Bull), който се пребори за третото място, а впоследствие и Михаел Шумахер (Mercedes GP), изкачил се на четвърта позиция. Двамата пилоти на McLaren обаче останаха необезпокоявани в челото, като една от причините за това бе грешката на Себасиан Фетел (Red Bull), който се завъртя в шестия завой и завърши едва шестнайсети.

Петров приключи сесията на пето място, а Себастиен Буеми (Toro Rosso), който също записа най-бързата си обиколка в началото на тренировката, остана шести. Само една хилядна раздели двамата съотборници в екипа на Force India Адриан Сутил и Витантонио Лиуци, които окупираха седмото и осмото място. В челната десетка попаднаха още Рубенс Барикело (Williams) и Нико Розберг (Mercedes GP). Пилотите на Ferrari изтърваха „сухия прозорец”, в резултат на което Фернандо Алонсо остана едва петнайсети, а Фелипе Маса – седемнайсети.

Втората свободна тренировка се оказа пълен кошмар за новаците Virgin и HRT. Тимо Глок (Virgin), който пропусна сутрешната сесия заради теч в скоростната кутия, се появи на пистата, но завъртя само 9 обиколки. Неговият съотборник Лукас ди Граси обаче дори не можа да запише време заради проблем в телеметричната система на неговия автомобил. Двамата пилоти на HRT също останаха без резултат – Карун Чандок спря още при първия си опит, като вероятната причина е повреда в скоростната кутия, а Бруно Сена остана в бокса заради проблем с горивната система.

Третата свободна тренировка за Гран при на Австралия е в събота от 5:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus