Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Австралия: Първа редица за Brawn GP

28.03.2009 07:53 2
2
2571841412

Brawn GP пласира и двамата си пилоти начело на грида още в първото официално състезание за отбора. Дженсън Бътън спечели полпозишъна с резултат 1:26.202, а на три десети зад него завърши втория Рубенс Барикело.

Преди по-малко от месец мнозина отписваха останалият без заводската подкрепа на Honda тим, а днес пилотите на Рос Браун окупираха първите две места на стартовата решетка за Гран при на Австралия. Доминацията на Brawn GP бе толкова категорична, че двамата пилоти бяха начело и в трите квалификационни сесии – първите две спечелени от Барикело, а третата решителна – от Бътън. Въпреки че базираният в Бракли тим е пряк наследник на Honda, в статистиката на Формула 1 Brawn GP ще остане като първият дебютант с полпозишън след 1954 година, когато заводският тим на Mercedes спечели квалификацията за френската Гран при.

Пилотите на Brawn GP нямаха конкуренция в челото на колоната, но за сметка на това интригата за разпределението на местата от трето до десето беше огромна. Мнозина сочеха Нико Розберг (Williams), който бе най-бърз в трите тренировъчни сесии, за фаворит, но германецът не бе на очакваното ниво в квалификациите и завърши пети. По всяка вероятност обаче автомобилът на Нико е зареден с повече гориво и той ще разчита на по-дълга първа серия обиколки в утрешното състезание.

Докато Розберг не оправда очакванията на своите фенове, неговият сънародник Себастиан Фетел хвърли поредната бомба на „Албърт Парк”. В последната си бърза обиколка пилотът на Red Bull спря хронометрите на 1:26.830 минути и утре ще стартира от трета позиция. Съотборникът му Марк Уебър остана десети.

BMW Sauber стартира сезон 2009 с огромна надежда, но Роберт Кубица можа да се пребори единствено за четвъртото място на стартовата решетка. За ирония на съдбата съотборникът му Ник Хайдфелд дори не участва в третия квалификационен тур, въпреки че неговият автомобил бе оборудван с KERS, а този на Кубица - не. Германецът завърши единайсети и продължи традицията от миналата година да изпитва затруднения с темпото в единични бързи обиколки.

Драстичните промени в техническия правилник за сезон 2009 дадоха резултат и напълно разбъркаха подредбата на стартовата решетка. Сред шестимата най-бързи пилоти на „Албърт Парк, в групата на които попадна и Тимо Глок (Toyota), няма представител на шампионските отбори за последното десетилетие – Ferrari, McLaren и Renault.

Най-добре от звездната тройка се представи Скудерията. Фелипе Маса завърши седми, а Кими Райконен – девети. Световният шампион за 2005 и 2006 година Фернандо Алонсо (Renault) ще стартира дванайсети, докато двамата пилоти на McLaren Хейки Ковалайнен и Люис Хамилтън останаха съответно на четиринайсета и петнайсета позиция.

Настоящият шампион едва прескочи първата пресявка, но не взе участие във втория квалификационен тур заради повреда в трансмисията. Впоследствие отборът на McLaren реши да смени цялата скоростната кутия на MP4-24, което означава, че Хамилтън ще бъде наказан с пет места назад и ще потегли от последна позиция.

Междувременно ФИА насрочи за 14 април заседанието на Апелативния съд, което ще реши дали дифузорите на Brawn GP, Williams и Toyota са легални. Стюардите в Австралия дадоха зелена светлина на трите отбора за състезанието на "Албърт Парк", но Ferrari, Renault и Red Bull обжалваха решението им, което означава, че последната дума ще има Апелативният съд.

Стартът за Голямата награда на Австралия е утре от 09:00 часа българско време.

Коментари

Мишо
Нещата общо взето се нареждат така: Последните стават първи, а първите последни.

Вини
Williams са подали контестация за легалността на аеродинамиката по Red Bull RB5 и Ferrari F60. Междувременно Toyota са дисквалифицирани и ще стартират от последните места, заради подвижни елементи в задните крила, а Хамилтън е наказан с 10 места назад, защото е сменил скоростната кутия (заради повреда в нея не е стартирал във втората сесия). Накратко . . утре ще бъде интересно :)

comments powered by Disqus