Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Франция: Като за последно

28.06.2007 10:06

След трансатлантическия преход, който беляза двете дебютни победи за новака Люис Хамилтън, керванът на Формула 1 отново се завръща на Стария континент.

Гран при на Франция е осми кръг за сезон 2007. Предстоящият старт вероятно ще е последен за пистата „Мани-Кур“, която през 2008 година ще отпадне от календара на Формула 1. Според неофициална информация е много вероятно в близко бъдеще улиците на Париж да поемат функциите й.

Политическите интриги относно мястото за провеждане на състезанията и договорите, които Бърни Екълстоун развява из цял свят, през този сезон остават на заден план, тъй като битката за челото е изключително интересна и непредсказуема. Естествено най-голямата изненада е новакът Люис Хамилтън – седем подиума за седем старта. Благодарение на двете победи на територията на Северна Америка и безпогрешното представяне от началото на сезона младият англичанин оглавява класирането при пилотите с актив от 58 точки, с десет повече от двукратния и настоящ световен шампион Фернандо Алонсо.

Рон Денис няма причини да бъде недоволен от развитието на шампионата. Във всеки старт от началото на сезона болидите на McLaren са финиширали успешно в зоната на точките, включително са постигнали и три двойни успеха (в Малайзия, Монако и САЩ). Британският екип възкръсна след ужасяващата 2006 година, когато за първи път от близо десетилетие за цял сезон McLaren не спечели нито една победа, главно поради проблеми с надеждността на автомобилите си.

Сребърните стрели се справят перфектно, но Фернандо Алонсо има поводи за притеснение. Въпреки че заема втора позиция, световният шампион едва ли е доволен от резултатите си и от факта, че изостава на десет точки от новака във Формула 1 Люис Хамилтън. С отличните качества на MP4-22 и с шампионския си усет, Алонсо няма да пропусне нито една възможност да атакува първото място, което е изключително добра предпоставка за оспорвана борба в челото.

Ситуацията при пилотите на Ferrari е почти аналогична. След отличния старт на сезона Фелипе и Кими имаха сериозни проблеми, които ги оставиха извън битката за челото. Решението за двамата състезатели в червено (но и за Алонсо) е да изберат по-рискова стратегия, да не допускат грешки в квалификациите, да заложат на агресивния стил на каране, а защо ли не и на стратегия с едно допълнително влизане в бокса. Целта е единствено първото място, независимо на каква цена.

BMW-Sauber набира все по-голяма инерция в задни редици. Според мнозина анализатори отборът има потенциал дори да се справи с конкуренцията на Ferrari в края на сезона благодарение на отличната програма за развитие. Междувременно Renault се отърси от шока, който провокира смяната на Michelin с с Bridgestone, и постепенно вложеният труд и ресурси от страна на Флавио Бриаторе и компания започват да дават резултати.

За Гран при на Франция отборите ще се въоръжат с множество нововъведения по отношение на аеродинамиката. С интерес се очаква представянето на болида на Honda, който ако се съди по тестовете на „Херес“ през миналата седмица, е претърпял сериозно развитие и има шанс да попадне в зоната на точките.

Изборът на гуми ще е от решаващо значение за предстоящия старт. Трасето на „Мани-Кур“ е изключително гладко, но поредицата бавни завои/бързи прави е причина за сериозно износване, което обаче до голяма степен зависи от стила на каране на пилота. Натоварването е основно върху задните гуми.

Към списъка от фактори, които могат да окажат влияние върху крайния изход от състезанието, трябва да добавим и високите температури. Гран при на Франция е едно от най-горещите състезания за сезона. Не трябва обаче да забравяме и потенциалната опасност от промяна в атмосферните условия и евентуално дъжд., които не са изненадващи явления за региона.

Коментари
comments powered by Disqus