Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Фетел си върна първото място

23.07.2011 13:11

Себастиан Фетел излезе начело след третата свободна тренировка, а съотборникът му Марк Уебър завърши втори. Ферандо Алонсо (Ferrari) изостава само на две десети и със сигурност ще затрудни в максимална степен двамата пилоти на Red Bull при опита им да спечелят десетия пореден полпозшън за австрийски тим.

По традиция третата свободна тренировка протече значително по-активно от двете петъчни, като водещите отбори стартираха своята подготовка двайсетина минути след старта. Двамата пилоти на Mercedes Михаел Шумахер и Нико Розберг започнаха да си разменят лидерската позиция, а впоследствие Люис Хамилтън (McLaren), Серхио Перес (Sauber), Фернандо Алонсо, Дженсън Бътън (McLaren) и Себастиан Фетел (Red Bull) за кратко водеха колоната.

Марк Уебър (Red Bull) също се намеси в битката за първото място, като той регистрира най-доброто време с по-твърдите гуми (1:32.986) преди Фетел да го изпревари с 18 хилядни. Междувременно обаче Нико Розберг вече тестваше със софт опцията на Pirelli и с лекота излезе начело, а впоследствие вдигна летвата и на 1:31.694 двайсетина минути преди края.

Квалификационните симулации на Ferrari и Red Bull обаче бяха значително по-убедителни от тези на Mercedes и McLaren. Фернандо Алонсо спря хронометрите на 1:31.138 и заслужено оглави класирането, но със страхотен втори сектор Уебър мина пред него с аванс от 89 хилядни въпреки трафика в третия. Последната дума все пак имаше Фетел, който сглоби и трите сектора във финалния си тур и стана единственият пилот, вдигнал летвата на 1:30 минути.

Люис Хамилтън свали вчерашната разлика от една секунда спрямо лидера до 662 хилядни и завърши четвърти, а неговият съотборник Дженсън Бътън допълни челната петица.  С шестото си място Нико Розберг отново изпревари деветия Михаел Шумахер, който имаше сериозни проблеми с баланса при опитите си с мекия комплект. Фелипе Маса също не успя да се възползва от по-доброто темпо на софт опцията и остана на секунда зад съотборника си Фернандо Алонсо, заемайки седмото място.

В челната десетка попаднаха Адриан Сутил (Force India), Шумахер и Пастор Малдонадо (Williams), докато екипът на Renault продължава да изпитва затруднения, доказателство за което са единайсетата позиция на Виталий Петров, тринайсетата на Хайдфелд и фактът, че автомобилът на германеца отново бе оборудван със старата изпускателна система.

Квалификациите за Гран при на Германия започват в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus