Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Уебър и Хамилтън стартират от първа редица

23.07.2011 15:23

Марк Уебър спечели втория си пореден полпозишън и общо десети за Red Bull от началото на сезона. Люис Хамилтън (McLaren) изненадващо излезе на второ място и ще стартира редом до австралиеца.

Още по време на петъчните тренировки стана видно, че Марк Уебър се адаптира по-бързо от своя съотборник Себастиан Фетел към „Нюрбургринг”, но нагледното доказателство за това дойде едва по време на квалификацията за Гран при на Германия.

Австралиецът с лекота достигна до третия квалификационен тур, а там без проблеми записа най-бързите обиколки както при първите, така и при вторите опити. По този начин Уебър си гарантира за втори пореден път полпозишъна след Гран при на Великобритания, като ниските температури в Германия и бавното износване на гумите му дават отлична възможност най-накрая да спечели и първата си победа през 2011 г.

Най-голямата изненада в квалификациите на „Нюрбургринг” поднесе Люис Хамилтън. Пилотът на McLaren прогнозираше изоставане в рамките на секунда след края на петъчните тренировки, но с феоменален първи сектор си гарантира втората позиция на стартовата решетка. Неговият съотборик Дженсън Бътън не можа да надскочи възможностите на автомобила и остана едва седми.

Световният шампион Себастиан Фетел най-накрая бе изместен от първата стартова редица и утре ще потегли трети. Мнозина очакваха Ferrari да бъде основният конкурент на Red Bull, но поне що се отнася до квалификационното темпо, това така и не се случи. Фернандо Алонсо завърши с четвърти резултат, а Фелипе Маса остана на пет десети зад него, заемайки петото място.

За пореден път Нико Розберг бе по-бързият от двамата пилоти на Mercedes и утре ще стартира от шеста позиция. Зад него, на четвърта стартова редица, са Дженсън Бътън и Адриан Сутил (Force India). Виталий Петров, който изхвърли съотборника си Ник Хайдфелд от участие в третия квалификационен тур, завърши девети, а Михаел Шумахер (Mercedes) допълни челната десетка.

Резултатите от квалификацията на „Нюрбургринг” може да видите тук. Витантонио Лиуци (HRT) бе наказан с пет места назад на грида заради смяна на скоростната кутия, което означава, че ще потегли последен.

Коментари
comments powered by Disqus