Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Хамилтън бе най-бърз преди квалификацията

11.09.2010 13:09

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън беше най-бърз в последната изключително оспорвана тренировка преди квалификациите за Гран при на Италия във Формула 1, която събра първите петима в едва 0.226 сек.

Британецът използва своята система F-duct, за да изпревари конкурентите си от Red Bull и Ferrari Себастиан Фетел и Фернандо Алонсо. Първата петица допълниха вторият пилот на Скудерията Фелипе Маса и световният шампион Дженсън Бътън, докато претендентът за титлата Марк Уебър отново имаше проблеми с болида и остана със седмо време след едва девет направени обиколки.

McLaren доминира през първия час на сесията, в който Хамилтън поведе, а след него Бътън излезе начело без да използва F-duct. Шест минути преди края на заниманието шампионът постави меките гуми и записа 1:22.768 мин. преди Алонсо да зарадва тифозите с два поредни първи резултата, по-добрият от които 1:22.644 мин.

Няколко пилоти подобриха представянето на испанеца в първия сектор на „Монца“, но след това бяха възпрепятствани от трафика на пистата. Две минути преди развяването на карирания флаг Хамилтън „събра“ своята обиколка и свали границата до 1:22.498 мин.

Ответният опит на двукратния световен шампион беше възпрепятстван от Камуи Кобаяши (Sauber) в бързия „Параболика“, което накара Алонсо да размаха юмруци на японеца. Пилотът на Ferrari дори трябваше да се примири с третата позиция в таблицата с времената, след като в последния момент беше изпреварен и от Себастиан Фетел.

Маса даде по-добро време от Бътън и се изкачи до четвъртото място, въпреки че в една от обиколките си излетя при минаването през „Лесмо“. Така Бътън остана шести, следван от пилота на Mercedes Нико Розберг.

И последната свободна тренировка завърши преждевременно за Марк Уебър, чийто болид изведнъж загуби мощност и спря в първия шикан. Във втората си провалена заради техническа повреда сесия австралиецът направи само девет обиколки, а най-бързата от тях му отреди седма позиция.

Williams направи поредната си силна тренировка с деветото място на Нико Хюлкенберг и 11-ото на Рубенс Барикело. Двамата съотборници бяха разделени от пилота на Renault Роберт Кубица и Адриан Сутил с Force India.

Единственият неприятен момент в заниманието освен излизането на Маса в „Лесмо“ беше повторението на каскадата му от страна на Хайме Алгерсуари, но пилотът на Toro Rosso също успя да избегне бариерите.

Коментари
comments powered by Disqus