Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Канада: "Софт" и "супер софт" гуми

05.06.2007 17:06

Гран при на Канада ще бъде първото от двете северноамерикански състезания, които ни очакват през следващите два уикенда. За 38-ото издание на надпреварата в Канада Bridgestone ще предложи на отборите във Формула 1 „софт” и „супер софт” вариациите на Potenza, които трябва да гарантират оптимално добри резултати на 4,36-километровата писта „Жил Вилньов”, разположена на острова Нотр Дам в Монреал.

Гран при на Канада представлява сериозно предизвикателство за пилотите и техните автомобили, тъй като конфигурацията на трасето изисква на моменти много активно спиране. Бързите секции се прекъсват от остри и бавни завои, като последният от тях често принуждава пилотите да правят грешки. Успешното му преминаване е своеобразен тест за кандидатите за световната титла. Честото използване на спирачките означава, че гумите ще са подложени на по-висока от нормалното температура по време на състезанието.

Следващият старт в календара за сезон 2007 е на 17 юни в Съединените щати, за което Bridgestone е подготвил „медиум” и „софт” опцията на Potenza.

„Двете състезания в Северна Америка представляват сериозно предизвикателство за нашия екип от гледна точка на логистиката. На първо място имаме нужда от кораб, който да пренесе нужното оборудване. На второ - комплектите, които ще се използват в Канада, ще бъдат транспортирани от Австралия, а тези за САЩ – от Малайзия. Очевидно е, че преимуществата, които принципно имаме при стартовете, локализирани близо един до друг в рамките на два уикенда, този път не са налице”, коментира ръководителят в отдел „Операции на писта“ на Bridgestone Кийс ван дер Гринт.

„Предизвикателството по отношение на организацията е сериозно, но за щастие разполагаме с висококвалифициран персонал, който ще гарантира осигуряването на нужното оборудване на точното място… Най-големият проблем по време на състезанието е високото натоварване на спирачките. Температурата, която се отделя при използването им, е висока, което означава, че и гумите ще са подложени на нетипични температури. По подобие на Монте Карло, все пак пистата използва уличната мрежа на Монреал, първоначално трасето ще бъде сериозно замърсено и много хлъзгаво, което ни накара да изберем двата най-меки комплекта на Bridgestone Potenza. Задачата на техническите екипи, които трябва да настроят по такъв начин автомобилите, че да не износват прекомерно гумите, съвсем няма да бъде лесна, особено в началото на състезателния уикенд, поради високите скорости и прогнозите за високи температури.”

Коментари
comments powered by Disqus