Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Отново Розберг

18.04.2009 07:44

Нико Розберг даде най-добро време в третата последна тренировка преди квалификациите за Гран при на Китай. За шести път от началото на сезона пилотът на Williams е начело в неофициалното класиране за най-бърза обиколка, но дали скоростта в тренировките най-накрая ще даде своето отражение и в състезателно темпо?

Ярно Трули изведе Toyota на втора позиция, а Люис Хамилтън затвърди прогреса на McLaren с трети резултат. Една хилядна раздели четвъртия Дженсън Бътън (Brawn GP) от класиралия се изненадващо пети Нелсиньо Пикет (Renault).

Тренировката определено не започна по план за Розберг. В края на загряващата обиколка германецът се озова в чакъла край входа на питлейна, повтаряйки грешката на Хамилтън през 2007 година. В този случай обаче маршалите помогнаха на Нико да се върне на асфалта и впоследствие – в бокса. 20 минути по-късно пилотът на Williams отново бе на пистата и спря хронометрите на 1:36.968 минути.

Преди завръщането на Розберг Кими Райконен (Ferrari) бе начело в неофициалното класиране, въпреки че световният шампион за 2007 година се завъртя в третия завой само миг, след като регистрира най-бързата си обиколка. Девет минути след като предостави на Нико челната позиция, Кими отново даде най-добро време, подобрявайки с 47 хилядни постижението на германеца. В този момент обаче Ярно Трули се възползва от доброто темпо на супер софт гумите в рамките на единична обиколка и оглави класирането с шест десети аванс.

По всичко изглеждаше, че Трули ще задържи първата си позиция, след като дори Бътън с меките гуми даде с една десета по-слабо време. В последните минути на сесията обаче Розберг вдигна летвата на 1:36.133 минути и изпревари със 139 хилядни италианеца. Хамилтън се пребори за третото място, а Бътън изненадващо остана четвърти, на една хилядна пред Пикет. Фелипе Маса (Ferrari), Хейки Ковалайнен (McLaren) и Казуки Накаджима (Williams) оформиха челната осмица.

Тимо Глок (Toyota) завъртя само шест обиколки и бе принуден да се върне в бокса заради проблем със скоростната кутия. Механиците на японския тим работиха до последно върху неговия автомобил, като не е изключено германецът да бъде изместен с пет места назад на стартовата решетка заради принудителната смяна на трансмисията. Двамата пилоти на Red Bull също имаха трудности. Марк Уебър и Себастиан Фетел получиха идентични повреди в силовото предаване, които ограничиха програмите им съответно на осем и седем обиколки.

Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо също прекара голяма част от последната тренировка в бокса. Испанецът, който се отказа от допълнителните 80 к. с. на KERS за старта в Китай, завъртя скромните шест обиколки преди да поеме към гаража.

Стартът на квалификациите за Голямата награда на Китай е от девет часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus