Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Корея: Фетел оглави класирането след втората сесия

12.10.2012 09:42

Себастиан Фетел и Марк Уебър демонстрираха тоталното превъзходство на Red Bull на пистата „Йеонгам“ в Корея, след като окупираха първите две места във втората свободна тренировка.

Втората свободна тренировка в Корея започна значително по-активно от първата, което бе и причина в началните минути лидерът в таблицата с времената да се сменя буквално всеки миг. В един момент Дженсън Бътън (McLaren), Фернандо Алонсо (Ferrari) и Фелипе Маса (Ferrrari) записаха три най-бързи обиколки само в рамките на една минута.

Първо Марк Уебър, а впоследствие и Себастиан Фетел обаче се установиха в челото час преди края, като показаха завидно темпо с по-твърдите гуми и особено в третия сектор, където двамата бяха недостижими. Тази тенденция се запази и при квалификационните опити със супер софт сликовете, благодарение на което Фетел си гарантира първото място с резултат 1:38.832, а Уебър остана само на 32 хилядни зад него.

Ако се съди по темпото в една обиколка, Red Bull едва ли ще има конкуренция в квалификациите. Проблемният първи сектор обаче, както и отличната скорост на McLaren и Ferrari в дълги серии, вероятно ще направят задачата на Фетел и Уебър в неделя сравнително тежка. За това свидетелстват времената на третия Алонсо, както и на четвъртия Дженсън Бътън. Именно британецът бе единственият пилот, който нямаше затруднения с гумите и бе еднакво бърз и постоянен във всяка своя серия.

Пети остана Михаел Шумахер (Mercedes), а неговият бивш съотборник Фелипе Маса (Ferrari) завърши на една десета зад него. Седмият Нико Розберг (Mercedes) пък изпревари Люис Хамилтън (McLaren), който така и не можа да запише конкурентен резултат с по-меките сликове. Челната десетка, която се побра в рамките на една секунда, допълниха Нико Хюлкенберг (Force India) и Кими Райконен (Lotus).

И по време на втората свободна тренировка ниското сцепление на „Йеонгам“ правеше автомобилите нестабилни при спиране, особено на първи завой. До сериозен инцидент обаче така и не се стигна, като само веднъж жълтите флагове останаха по-дълго на пистата. Причината за това бе Серхио Перес (Sauber), който в средата на сесията паркира своя автомобил във втори сектор заради проблем с горивната система.

Третата свободна тренировка за Гран при на Корея стартира в събота от 05:00 българско време. 

Коментари
comments powered by Disqus