Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Корея: Хамилтън оглави класирането след първата тренировка

22.10.2010 05:47

Люис Хамилтън бе най-бърз в първата тренировка за Гран при на Корея, въпреки че пропусна голяма част от сесията. Роберт Кубица (Renault) и Нико Розберг (Mercedes) допълниха челната тройка.

Дебютът на Южна Корея във Формула 1 започна така, както всички предполагаха – с много ниски нива на сцепление върху новата асфлатова настилка и с отчаяни опити на пилотите да задържат своите автомобили на трасето. Постепенно обаче условията на „Йеонгам” се подобриха и Марк Уебър (Red Bull) първи от лидерите записа обиколка за време.

За това до каква степен промените на пистата оказваха ефект върху таблицата с класиранията говори фактът, че резултатът на Хайме Алгерсуари (Toro Rosso), регистриран в самото начало на сесията, и този на Хамилтън, постигнат минута преди края й, се различаваха приблизително с 40 секунди. Преди обаче британецът да запише своята най-бърза обиколка, се случиха серия от промени във водачеството, като в дадени моменти от тренировката Михаел Шумахер (Mercedes GP), Нико Хюлкенберг (Williams), Себастиан Фетел (Red Bull), Нико Розберг и Дженсън Бътън (McLaren) оглавяваха класирането.

Времената от първата свободна тренировка в никакъв случай не са показателни за разпределението на силите, но някои тенденции вече са ясни. Първата е, че проблемите за Люис Хамилтън не са приключили с Гран при на Япония, тъй като британецът прекара голяма част от втората половина на сесията в гаража, където механиците на McLaren работеха по задната част на неговия болид. Втората е, че ефектът на F-duct системата и мощността на двигателя е огромен не само в първия сектор, но и във времената за цяла обиколка. Може би това е причината Фетел и Уебър да останат едва на четвърта и седма позиция, въпреки че са на ниво във втория и третия сектор.

Ниското сцепление стана причина за серия грешки от страна на пилотите, включително и на Фелипе Маса, който на два пъти напусна пистата, но като цяло сесията премина спокойно, дори и за Ferrari. Единственият по-голям проблем бе излитането на Бруно Сена (HRT) в комбинацията от завои 7 и 8, провокирано от повреда в окачването. Ярно Трули (Lotus) също пропусна голяма част от тренировката заради проблеми със скоростната кутия.

Коментари
comments powered by Disqus