Лидерът в шампионата Марк Уебър (Red Bull) даде най-добро време във втората тренировъчна сесия за Гран при на Корея, седемнайсети кръг във Формула 1. McLaren отново имаше проблеми, като този път потърпевш бе Дженсън Бътън.
И втората тренировка за корейската Гран при мина под диктовката на постоянно променящите се нива на сцепление. С всеки изминал тур времената на пилотите се подобряваха, като много бързо постижението на Люис Хамилтън (1:40.887 мин) от първата сесия бе неутрализирано. От лидерите първи Фернандо Алонсо записа най-бърза обиколка, а впоследствие Михаел Шумахер (Mercedes), Дженсън Бътън, Хамилтън и Марк Уебър си размениха лидерската позиция.
Именно австралиецът бе последен от претендентите за титлата, излязъл на пистата с мекия комплект гуми. При първия си опит с тях Уебър допусна грешка и за кратко излезе от трасето, но продължи програмата си и в крайна сметка стана първият и единствен пилот, паднал под границата от 1:38 минути.
Фернандо Алонсо нямаше никакви затруднения в рамките на втората серия и финишира плътно зад Уебър с изоставане от две десети. Това обаче съвсем не се отнасяше за неговия съотборник в екипа на Ferrari Фелипе Маса, който изпитваше сериозни затруднения с контрола на своя автомобил и след серия от грешки бе принуден да се задоволи с шестото място.
В гаражите на McLaren кипеше сериозна суматоха и по време на втората тренировка. Люис Хамилтън пропусна част от първата сесия, но на няколко пъти оглавяваше класирането във втората, преди в крана сметка да бъде изпреварен от Алонсо и Уебър. Дженсън Бътън обаче нямаше неговия късмет и броени минути след като регистрира най-добрия си резултат в средата на тренировката, пое към бокса където в действие влязоха пожарогасителите заради прегрелия му автомобил. Все пак Бътън се върна на пистата за финалната част на сесията и даде пето време, като само 8 хилядни не му достигнаха, за да мине пред четвъртия Роберт Кубица (Renault).
Себастиан Фетел (Red Bull) завърши седми, а челната десетка допълниха Виалий Петров (Renault), Нико Розберг (Mercedes) и Камуи Кобаяши (Sauber).
И по време на втората сесия наблюдавахме серия от грешки заради ниските нива на сцепление, но до сериозни инциденти не се стигна. Тренировката все пак бе прекратена за кратко, но причината за това бе не завъртането на Сакон Ямамото (HRT) в 16-и завой, а последвалият начин, по който японецът загаси двигателя на своя автомобил. Витантонио Лиуци (Force India) също не завърши сесията заради повреда, дошла в самия край на 90-те минути.