Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Малайзия: Хамилтън начело след втората тренировка

21.03.2008 10:03

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън бе най-бърз във втората свободна тренировка за Гран при на Малайзия, втори кръг за сезона във Формула 1.

23-годишният англичанин завъртя 32 обиколки, като най-бързата от тях му отреди първото място броени минути преди финала на сесията. Постижението на Хамилтън е с три десети по-добро от това на Маса, с което бразилецът излезе начело по време на сутрешната сесия. Съотборникът на Хамилтън в екипа на McLaren Хейки Ковалайнен остана седми.

Ferrari окупира следващите две места. Фелипе Маса завърши втори, а Кими Райконен остана на трета позиция. По време на сутрешната сесия световният шампион завъртя само осем обиколки, като първоначална информация ставаше дума за повреда в хидравликата на F2008. Впоследствие се оказа, че болидът на Ferrari просто не е имал достатъчно количество гориво на борда.

Дженсън Бътън сътвори сензацията по време на втората квалификационна сесия. С последната си бърза обиколка пилотът на Honda излезе на четвърто място и изпревари с близо половин секунда Себастиан Фетел (Toro Rosso). В началото на сесията германецът заемаше престижното второ място, но впоследствие загуби три позиции. Трули, Ковалайнен, Кубица, Фисикела и Накаджима оформиха челната десетка.

Денят започна обещаващо за Renault, след като Алонсо и Пикет завършиха на шеста и седма позиция първата тренировъчна сесия. Във втората обаче двамата останаха далеч назад – четиринайсети и петнайсети. Двукратният световен шампион е имал проблеми със скоростната кутия, повлияли на представянето му

Дейвид Култард и Себастиен Бурде не участваха в следобедната свободна тренировка. Шотландецът остана в гаража на Red Bull, след като по време на първата сесия окачването на RB4 дефектира. Междувременно стюардите привикаха отбора, за изяснят причините за инцидента от сутринта. Бурде се включи в подготовката, но още на първата обиколка двигателят на неговия болид блокира.

Въпреки прогнозите за дъжд пистата „Сепанг” и днес остана суха.

Коментари
comments powered by Disqus