Ник Хайдфелд с BMW Sauber постигна най-бързата обиколка по време на третата свободна тренировка. Двамата пилоти на Ferrari попълниха челната тройка.
Преди Хайдфелд да спре хронометрите на 1:35.019 минути Ferrari контролираше изцяло сесията. Фелипе Маса и Кими Райконен заемаха съответно първа и втора позиция.Райконен първи направи заявка за челото, след като в началото на сесията записа резултат 1:35.729. Неговият съотборник Фелипе Маса отговори с 1:35.513. И двамата подобриха постиженията си 20 минути по-късно, когато отново се появиха на пистата, като авансът на бразилеца остана две десети. С финалната си обиколка Райконен излезе начело, но последната дума имаше Ник Хайдфелд, оглавил класирането три минути преди питлейнът да бъде затворен с резултат 1:35.019.
Както и в Австралия McLaren не направи квалификационни обиколки по време на финалната трета сесия. Люис Хамилтън завърши единайсети, а неговият съотборник Хейки Ковалайнен – шестнайсети. Още в първата си бърза обиколка Хамилтън се озова в зоната за сигурност на осмия завой и нито веднъж до финала не застраши лидерите в неофициалното класиране.
Пилотът на Toyota Ярно Трули завърши на обещаващата четвърта позиция. Оптимизъм имаше и в екипа на Red Bull. Австрийският тим получи разрешение да се състезава, въпреки че вчера стюардите имаха съмненията относно сигурността на болида RB4. С най-бързата си обиколка Марк Уебър излезе пети, а на две десети зад него финишира неговият съотборник Дейвид Култард.
Екипът на Renault отново не намери място в челото. Нелсиньо Пикет изненадващо изпревари своя далеч по-опитен съотборник Фернандо Алонсо, след като в края на сесията зае седмо място. Изоставането на Алонсо бе три десети, но те му отредиха дванайсета позиция. С последната си обиколка бразилецът записа най-добро време в първия сектор, но грешки в завои пет и шест го оставиха извън борбата за първото място.
Дженсън Бътън (Honda), Себастиан Фетел (Toro Rosso) и Тимо Глок (Toyota) оформиха челната десетка.