Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Монако: Кубица бе най-бърз преди квалификацията

15.05.2010 13:40

Полякът изпревари с 0.046 сек. Фелипе Маса, който потвърди темпото на Ferrari от петъчните тренировки.

Пилотът на Renault Роберт Кубица направи сериозна заявка за първата стартова позиция в Гран при на Монако, след като беше най-бърз в последната тренировка преди квалификациите за място.

Полякът постигна най-силното време от началото на състезателния уикенд с резултат 1:14.806 мин. Той оглави таблицата с времената, след като изпревари пилота на Ferrari Фелипе Маса (+ 0.046 сек.) и Марк Уебър с Red Bull (+ 0.139 сек.).

Голямата новина в днешната сесия беше катастрофата на най-бързия в четвъртък Фернандо Алонсо, чието Ferrari пострада сериозно при инцидента.

До 20-ата минута на тренировката двукратният световен шампион държеше най-доброто време на уличното трасе, но след това загуби контрол над болида си в завоя „Масне“ и се удари в мантинелата. При сблъсъка от неговото Ferrari се отделиха и двете десни колела, а за механиците на испанеца предстои много работа преди началото на квалификацията в 15:00 часа.

Катастрофата на Алонсо беше сред най-интересните моменти в последната тренировка след относително спокойните сесии в четвъртък.

Лидерът в подреждането с времената често се променяше, като в началото пилотът на Toro Rosso Хайме Алгерсуари и седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Mercedes) няколко пъти си разменяха първата позиция.

След това в битката им се намесиха Себастиан Фетел (Red Bull), Алонсо, Кубица и Люис Хамилтън (McLaren), които също се изредиха в челото.

Тогава Уебър постави най-бързото време 15 минути преди края и изглежда щеше да подобри постижението си с меките гуми, но беше забавен от Шумахер, който от своя страна беше бликоран зад втория пилот на Renault Виталий Петров.

В този момент Кубица направи най-бързата обиколка на трасето, въпреки че в последните завои трябваше да се съобрази с два по-бавни болида пред себе си. Уебър опита си върне първата позиция, но остана на 0.139 сек. от поляка. В същото време Маса намери сили да се вмъкне между двамата с изоставане от само 0.046 сек. зад пилота на Renault.

Хамилтън, Фетел и Шумахер допълниха първата шестица, следвани от Нико Розберг с втория Mercedes и Себастиан Буеми (Toro Rosso). Световният шампион Дженсън Бътън остана едва десети, зад пилота на Force India Адриан Сутил и се оплака в бокса на McLaren от липса на сцепление.

Шумахер и Петров бяха сред многото пилоти, които регистрираха леки инциденти в тренировката. Двамата по идентичен начин допуснаха грешка в „Мирабо“, но без сериозни последствия за тях.

Руснакът беше близо до удар с Лукас ди Граси, след като пилотът на Virgin Racing спря изненадващо рано преди влизането в шикана. Съотборникът на бразилеца Тимо Глок пропусна по-голямата част от сесията заради технически проблеми.

Сутил получи ново предно крило на своя Force India, след като удари бариерите пред Казиното, а Маса беше близо до сблъсък и с второто Ferrari на изхода от „Басейна“.

Коментари
comments powered by Disqus