Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на САЩ: "Медиум" и "софт" гуми

14.06.2007 09:06

Седмият старт за сезон 2007 във Формула 1 ще се проведе на реновираната “Индианаполис Мотор Спийдуей”. Bridgestone няма загуба на американската писта, но и през тази година ще се изправи срещу едно от най-големите предизвикателства за годината – страничния наклон на трасето.

“Медиум” и “софт” каучуковите смеси на Bridgestone Potenza ще бъдат използвани от всички единайсет отбора по 4,19-километровото трасе. Преминаването по овала и по вътрешната част на пистата означава, че екипите трябва да правят компромис с настройките на болидите. Комбинацията от страничен наклон, високоскоростни, но същевременно и бавни завои, представлява истинско предизвикателство и за гумите.

Bridgestone има сериозен опит на “Индианаполис” благодарение на марката Firestone - официалният доставчик на “Инди 500”. Последното издание на надпреварата, която се проведе в края на май, бе спечелено от Дарио Франкити.

“При специфичните настройки, които се използват за пистата в Индианаполис, автомобилите губят част от притискателната сила във вътрешната част на пистата, което означава, че трябва да се справят със сцеплението, а ние да предложим меки гуми.”, коментира ръководителят в отдел „Операции на писта“ на Bridgestone Кийс ван дер Гринт.

“Поради изключително високите скорости и изискванията по отношение на сцеплението избрахме опциите “медиум” и “софт” на Bridgsestone Potenza. Много е важно отборите да спазват препоръките ни за налягането в гумите. Необходимо е от гледна точка и на сигурността, и на скоростта, тъй като наличието на страничен наклон на трасето създава сили, които са близо двойни по интензитет спрямо тези, които въздействат върху гумите при положение, че автомобилът е в хоризонтално положение.

Има различни мнения относно най-добрите настройки за “Индианаполис”, тъй като тя е твърде разнообразна писта. Именно там е и голямото предизвикателство за техническите екипи.

Вече имаме опит и с четирите каучукови смеси на Bridgestone Potenza в състезателни условия и можем да обявим какви вариации ще се използват за следващите три старта в календара. Решението ни е базирано на данните, които имаме от изминалите шест кръга, и на прогнозите, които правим въз основа на предишния си опит с пистите. Под въпрос остава Гран при на Европа, на което домакин ще бъде “Нюрбургринг”. Преместването на датата за провеждане на състезанието през юли означава, че времето ще бъде значително по-топло. Изборът на “софт” и “медиум” е повлиян от този факт. Въпреки че очакваме високи температури, микроклиматът в тази част на континента е изключително променлив и изненадите не са изключени.”

Гран при на

мек
комплект

твърд
комплект

 САЩ софт медиум
 Франция софт медиум
 Великобритания медиум хард
 Европа софт медиум
 Унгария супер-софт софт
 Турция медиум хард

по материали на Bridgestone

Коментари
comments powered by Disqus