Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Фетел отвръща на удара

25.09.2009 17:14

Себастиан Фетел (Red Bull) оглави класирането след втората тренировка за Гран при на Сингапур. Миналогодишният победител Фернандо Алонсо (Renault) завърши втори, а Хейки Ковалайнен изведе McLaren на трета позиция.

Фетел записа най-бързата си обиколка шест минути преди края на сесията с мекия комплект гуми. Неговият съотборник Марк Уебър обаче нямаше възможност да направи квалификационна симулация, тъй като половин час след старта на тренировката катастрофира при излизането от последния завой и стана причина за появата на червения флаг. Преди това австралиецът оглавяваше класирането, но впоследствие се смъкна до шестото място.

Фернандо Алонсо имаше отличен шанс да подобри резултата на Фетел, като в първия и втория сектор при последната си бърза обиколка даваше по-силни резултати от тези на германеца. Трафикът в последната част на пистата обаче попречи на двукратния световен шампион и той трябваше да се задоволи с второто място.

Хейки Ковалайнен завърши трети, след като 12 минути преди края на сесията стана първият пилот, слязъл под границата от 1:49 минути. Неговият съотборник Люис Хамилтън явно изпитваше проблеми с настройките на своя автомобил, тъй като даваше отлични времена в първия сектор, но бързо губеше спечеленото във втория и особено третия. Поради тази причина настоящият световен шампион остана едва девети.

Добро впечатление остави днес екипът на BMW, който направи серия от промени по своя болид за старта в Сингапур. Ник Хайдфелд оглави колоната 42 минути преди края на сесията, като запази първото си място близо половин час. Квалификационните симулации, които неговите съперници направиха на самия финал обаче, го смъкнаха с три места надолу.

Brawn GP прекара значително по-спокойно втората свободна тренировка спрямо първата. Дженсън Бътън завърши пети, докато неговият съотборник Рубенс Барикело, който бе най-бърз в предишната сесия, даде единайсето време.

Третата свободна тренировка е утре от 14:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus