Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Фетел си върна първата позиция

23.09.2011 18:12

Себастиан Фетел (Red Bull) направи сериозна заявка за спечелването на деветата си победа през настоящия сезон, след като записа най-бързата обиколка във втората свободна тренировка за Гран при на Сингапур.

За разлика от първата сесия, която бе скъсена на един час заради проблемите с бордюрите, втората протече нормално за голяма част от състезателите. Двама от тях обаче със сигурност са недоволни. Дженсън Бътън (McLaren) напусна своя болид в момента, когато тренировката бе преполовена, тъй като допусна грешка в 14-и завой и впоследствие не можа да превключи на задна предавка. Пол ди Реста пък прекара почти цялата сесия в очакване на неговите механици да отстранят повредите по хидравликата и спирачките на автомобила на Force India. В резултат двамата остана съответно на десета и тринайсета позиция, което далеч не отговаря на реалното им темпо.

Реалното темпо на Фетел пък за пореден път остави без отговор конкуренцията. Световният шампион бе най-бърз както с меките, така и със супер меките гуми и логично завърши втората тренировка начело. Единствено при състезателните симулации с повече гориво Фетел нямаше осезаемо предимство и даваше времена, сходни с тези на втория Фернандо Алонсо (Ferrari).

Лидерът от сутрешната сесия Люис Хамилтън определено изпитваше затруднения с контрола над своя автомобил и така и не се възползва от златните обиколки на своите по-меки гуми. Въпреки това пилотът на McLaren успя да сглоби трите сектора и да изпревари с нищожните пет десети Фелипе Маса (Ferrari), който завърши сесията с четвърто време.

Марк Уебър (Red Bull) пак не използва напълно потенциала на своя автомобил и завърши пети, като той бе и последният състезател, който остана в секундата на лидера. За сравнение Михаел Шумахер (Mercedes GP) е на две секунди зад Фетел, въпреки че завърши шести.

Седмият Адриан Сутил отново показа, че Force India разполага с по-бърз автомобил от Sauber в квалификационни условия, след като остави зад себе си Серхио Перес и Камуи Кобаяши, а челната десетка допълни Дженсън Бътън.

Грешките не бяха рядкост по време на втората тренировка и дори опитни състезатели като Маса и Шумахер „облизаха” предпазните заграждения на Марина Бей”. Само един по-сериозен инцидент обаче имаше по време на деветдесетминутната сесия и негов автор стана Сеастиен Буеми. Пилотът на Toro Rosso отвори прекалено предпоследния завой и катастрофира половин час преди финала, което го остави на незавидната деветнайсета позиция.

Третата свободна тренировка за Гран при на Сингапур е в събота от 14:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus