Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Бътън задържа McLaren начело в тренировките

28.05.2010 15:45

Световният шампион Дженсън Бътън беше най-бърз във втората свободна тренировка преди състезанието за Голямата награда на Турция във Формула 1 и така задържа McLaren начело след петъчния ден.

В сутрешната сесия най-добър резултат записа неговият съотборник Люис Хамилтън, който следобед остана четвърти.

Двойката на McLaren беше разделена от пилотите на Red Bull Марк Уебър и Себастиан Фетел, които са лидери във временното класиране за шампионата.

Бътън записа най-бързата си обиколка за 1:28.280 мин., а австралиецът остана на само 0.098 сек. зад него. Третото време на Фетел беше с 0.310 сек. по-слабо от това на световния шампион, докато Хамилтън не успя да подобри резултата си от първата сесия и завърши деня на 0.392 сек. зад своя съотборник.

До средата на следобедната тренировка пилотите на водещите отбори даваха близки времена, като двата McLaren-а водеха колоната, следвани от останалите подредени по двойки пилоти на Red Bull, Mercedes, Renault, Sauber и Force India.

Малко след това редът беше нарушен от Фетел, който с меките гуми записа най-бързото време до момента (1:28.590) и изпревари Хамилтън с 0.82 сек. Германецът се задържа начело за около пет минути, след което Бътън отново изведе McLaren напред с резултат 1:28.280 мин., който остана неподобрен до края на сесията.

Уебър също изпревари Фетел и Хамилтън, с което пилотите на Red Bull допълниха първата тройка в таблицата с времената. Въпреки това тренировката не завърши по най-добрия начин за екипа. Австралиецът спря на пистата пет минути преди края на сесията, след като задницата на болида му беше обгърната в дим.

В същото време Фетел сигнализира на тима по радиото за притесненията си относно налягането на водата в своя автомобил, с което породи поредните въпросителни за надеждността на Red Bull.

Хамилтън запази четвъртата си позиция, а веднага зад него се нареди Фернандо Алонсо с първото Ferrari след слабото си представяне в сутрешната сесия.

Пилотите на Mercedes завършиха шести и седми, като този път Нико Розберг изпревари Михаел Шумахер. Зад тях се нареди тандемът на Renault Роберт Кубица и Виталий Петров, следвани от Фелипе Маса с второто Ferrari.

И през втората свободна тренировка бързият и дълъг осми завой се оказа сериозно предизвикателство за някои пилоти. Витантонио Лиуци се завъртя, но за негов късмет не повтори сутрешния удар в стената на своя съотборник във Force India Адриан Сутил.

Трикратният победител на „Истанбул парк“ Фелипе Маса също допусна грешка в този участък от пистата. Той започна да се пързаля в дълъг дрифт, но овладя болида си навреме и се върна на трасето.

Коментари
comments powered by Disqus