Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Кими поведе колоната

24.08.2007 12:08

Кими Райконен направи дебютна заявка за победата в старта за Голямата награда на Турция. Финландецът бе най-бърз в първата свободна тренировка на „Истанбул Парк“ с личен резултат 1:27.988 минути.

Резултатът на Кими е с близо секунда по-слаб от този, с който Фелипе Маса спечели полпозишън преди година (1:26.907). Бразилецът завърши втори тази сутрин с изоставане от четири десети спрямо своя съотборник.

По време на първата свободна тренировка разликата между Ferrari и McLaren бе впечатляващата – близо секунда. Люис Хамилтън заемаше трета позиция малко преди края на сесията с резултат 1:29.361, но във финалните обиколки неговият по-опитен съотборник Фернандо Алонсо се представи на ниво и намери място сред тримата най-бързи.

По традиция сутрешната сесия на „зелената“ писта „Истанбул Парк“ бе съпроводена с множество инциденти. Райконен, Маса, Фисикела, Ковалайнен, Фетел и Сутил за момент напуснаха трасето. Ямамото, Трули, Ралф Шумахер, Уебър и Култард също имаха проблеми, завъртайки се на пистата. При Култард инцидентът бе най-впечатляващ, тъй като задницата на неговия болид се запали заради изтичане на масло.

Ковалайнен маркира най-добрия резултат във втория ешелон. Финландецът, чието бъдеще в екипа на Renault все още е неясно, завърши пети, изпреварвайки Нико Розберг с Williams. Челната осмица допълниха Ралф Шумахех и Джанкарло Фисикела.

Гран при на Турция – първа тренировка

1. К. Райконен Ferrari 1:27.988 22 об.
2. Ф. Маса Ferrari + 0.403 20 об.
3. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes + 1.234 20 об.
4. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 1.273 10 об.
5. Х. Ковалайнен Renault + 1.358 19 об.
6. Н. Розберг Williams-Toyota + 1.415 23 об.
7. Р. Шумахер Toyota + 1.426 24 об.
8. Дж. Фисикела Renault  + 1.553 19 об.
9. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.653 20 об.
10. Я. Трули Toyota  + 1.697 26 об.
11. Р. Кубица BMW Sauber + 1.722 23 об.
12. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 2.396 17 об.
13. Д. Култард Red Bull-Renault + 2.410 23 об.
14. Дж. Бътън Honda + 2.495 17 об.
15. Р. Барикело Honda + 2.592 25 об.
16. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 2.624 21 об.
17. Т. Сато Super Aguri-Honda + 2.636 15 об.
18. А. Вурц Williams-Toyota  + 2.888 12 об.
19. М. Уебър Red Bull-Renault + 2.929 22 об.
20. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 3.395 22 об.
21. А. Сутил Spyker-Ferrari + 3.457 31 об.
22. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 4.282 35 об.

Коментари
comments powered by Disqus