Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Розберг зададе темпото

05.06.2009 10:14

Нико Розберг даде най-добро време в първата свободна тренировка за Гран при на Турция. Пилотът на Williams спря хронометрите на 1:28.952 минути в края на сесията и изпревари с три десети Люис Хамилтън (McLaren).

По традиция състезателният уикенд на „Истанбул парк” започна лениво, тъй като пистата е домакин единствено на Формула 1 и поддържащите шампионати и не се използва през останалото време от годината. Фаворитите изчакваха пилотите от дъното на стартовата решетка да „разчистят” трасето. Люис Хамилтън бе първият от претендентите за по-челно класиране, които записаха бърза обиколка. Половин час след началото на сесията пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:33.992 минути, като още в следващия опит вдигна летвата на 1:32.205.

С напредване на времето резултатите постепенно започнаха да се подобряват, като първо Ярно Трули (Toyota), а впоследствие Казуки Nакаджима (Williams), Фелипе Маса (Ferrari) и Себастиан Фетел (Red Bull) оглавиха за кратко колоната. Хамилтън обаче не бе казал последната си дума и близо половин час преди края на сесията излезе отново начело с резултат 1:29:319 минути.

На няколко пъти Маса бе близо до постижението на британеца, но при един от опитите си отвори прекалено първия завой и разкъса част от изкуствената настилка в зоната за сигурност. Това принуди рейс контрола да прекрати тренировката 18 минути преди края й. За щастие маршалите се справиха бързо с проблема и само четири по-късно сесията бе подновена, като Хамилтън отново регистрира най-бързата обиколка - 1:29.263 минути за пилота на McLaren, който демонстрира впечатляващо темпо в началото на състезателния уикенд.

По всичко личеше, че Люис ще запази първото място, след като първо Фетел, а впоследствие и Трули не можаха да мго прескочат, като италианецът остана само на 8 хилядни зад него, а Фетел – на седем десети. С последната си бърза обиколка обаче Нико Розберг мина под границата от 1:29 минути и завърши поредната тренировка в челото на класирането. Хамилтън остана втори, а Фетел, Трули и Маса допълниха челната петица.

Тази сутрин отборът на Brawn GP бе далеч от познатото ни темпо. Лидерът в шампионата Дженсън Бътън завърши едва единайсети, а неговият подгласник – Рубенс Барикело – девети. Със сигурност обаче екипът на Рос Барун отново ще е сред фаворитите за победата, тъй като разликите в класирането на този етап едва ли са показателни за разпределението на силите. Впечатление обаче прави фактът, че първите тринайсет се вместват в рамките на една секунда, което е предпоставка за изключително оспорвана надпревара.

Коментари
comments powered by Disqus