Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Унгария: Къса първа серия за лидера

25.07.2009 20:29
Гран при на Унгария: Къса първа серия за лидера

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта на унгарската Гран при. Спечелилият полпозишън Фернандо Алонсо (Renault) е с цели 17,5 килограма по-лек от втория Себастиан Фетел (Red Bull).

Автомобилът на испанеца тежи само 637.5 кг. (плюс горивото и пилота), което означава, че той ще разчита на изключително агресивна стратегия утре с много ранен първи стоп и вероятно три за цялото състезание. Фетел (655.0 кг.) ще спира с една обиколка по-рано спрямо своя съотборник Марк Уебър (652.0 кг.), като с оглед на горивото в техните резервоари можем спокойно да предположим, че при нормално развитие на надпреварата Red Bull ще спечели третата си поредна двойна победа.

На най-дълга първа серия обиколки от пилотите в челната десетка ще заложи осмият Дженсън Бътън (664.5 кг.). Пилотът на Brawn GP направи само една обиколка в третия тур на квалификациите днес заради повредата, която неговият съотборник Рубенс Барикело получи. Именно тя доведе до тежкия инцидент с Фелипе Маса, срещу чието име логично няма записани килограми.

Във втората половина на таблицата впечатление прави теглото на Барикело (689.0 кг), който вероятно ще се опита да навакса изоставането си от квалификациите с едно спиране в бокса.

 

 пилот  отбор  кг
 1. Ф. Алонсо  Renault  637.5
 2. С. Фетел
 Red Bull-Renault  655.0
 3. М. Уебър
 Red Bull-Renault  652.0
 4. Л. Хамилтън  McLaren-Mercedes  650.5
 5. Н. Розберг  Williams-Toyota  654.0
 6. Х. Ковалайнен  McLaren-Mercedes  655.5
 7. К. Райконен  Ferrari  651.5
 8. Дж. Бътън   Brawn GP  664.5
 9. К. Накаджима  Williams-Toyota
 658.0
 10. Ф. Маса  Ferrari

 11. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  671.5
 12. Я. Трули  Toyota  671.3
 13. Р. Барикело  Brawn GP
 689.0
 14. Т. Глок  Toyota  679.2
 15. Н. Пикет  Renault  667.7
 16. Н. Хайдфелд  BMW Sauber  658.0
 17. Дж. Фисикела  Force India-Mercedes
 680.5
 18. А. Сутил  Force India-Mercedes  683.5
 19. Р. Кубица  BMW Sauber
 666.0
 20. Х. Алгерсуари
 Toro Rosso-Ferrari
 675.5
Коментари
comments powered by Disqus