Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Великобритания: Отново Red Bull

19.06.2009 16:56

Двамата пилоти на Red Bull Себастиан Фетел и Марк Уебър доминираха и във втората свободна тренировка за Гран при на Великобритания.

Фетел и Уебър наложиха темпото още в началните минути на сесията, като половин час преди края й австралиецът вдигна летвата на 1:19.597 минути. Малко по-късно обаче Фетел подобри с една десета резултата на своя съотборник и оглави класирането. Младата звезда на Red Bull остана начело до финала, въпреки че резултатът му бе с 56 хилядни по-слаб от най-бързата обиколка, която регистрира сутринта.

За втория Уебър сесията приключи по-рано от планираното. Седем минути преди края на фиксираните 90 австралиецът атакува агресивно бордюрите на „Чапел” и впоследствие бе принуден да паркира своя автомобил в зоната за сигурност край „Стоу” с вероятна повреда в окачването.

Истинска сензация сътвори Адриан Сутил, който изведе Force India на трета позиция. Явно промените по болида на индийския тим имат ефект, тъй като Сутил и Фисикела бяха конкурентни и по време на сутрешната сесия. Италианецът обаче не бе на ниво следобед и финишира едва деветнайсети.

Третият Сутил остана на половин секунда зад лидера, а Каузки Накаджима (Williams), който завърши с четвърти резултат, бе на цели 753 хилядни зад Фетел. Челната петица допълни Фернандо Алонсо (Renault), въпреки че една от бързите му обиколки в края на сесията бе блокирана от шестия Рубенс Барикело (Brawn GP).

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън, който избра да кара без KERS в петъчните тренировки, завърши със седми резултат, като зад него останаха Ярно Трули (Toyota), Нико Розберг (Williams) и Нелсиньо Пикет (Renault).

Подготовката за предстоящата Гран при на Великобритания тече с пълна сила, но всички погледи са насочени към падока. Дали FOTA наистина ще изпълни заканата си и ще формира нови серии догодина или ще постигне примирие с ФИА? Ще разберем най-късно утре, тъй като тогава изтича крайният срок, в който Мозли и компания трябва да обявят участниците във Формула 1 за сезон 2010.

Коментари
comments powered by Disqus