Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Дженсън бе най-бърз и във втората сесия

07.10.2011 09:42

Пилотът на McLaren Дженсън Бътън остана начело и след втората свободна тренировка за Гран при на Япония. Фернандо Алонсо (Ferrari) и Себастиан Фетел (Red Bull) допълниха челната тройка.

Ако се съди по втората свободна тренировка за Гран при на Япония, то не е изключено McLaren най-накрая да сложи точка на серията от полпозишъни за екипа на Red Bull. Дженсън Бътън демонстрира отлично темпо с мекия комплект гуми и с празен резервоар, като единствен слезе под границата от 1:32 минути. Това се случи половин час преди края на сесията, като преди това първо Фелипе Маса (Ferrari) оглави класирането във фазата на квалификационните симулации, а впоследствие неговият съотборник Фернандо Алонсо зададе темпото с време 1:32.075.

Втората свободна тренировка за екипа на Red Bull премина спокойно и без излишна демонстрация на сила. Себастиан Фетел и Марк Уебър изпревариха Фелипе Маса и заеха съответно трето и четвърто място, регистрирайки впоследствие серия от отлични резултати в дългите серии с меките гуми.

Във финалната фаза от втората свободна тренировка двамата пилоти на Mercedes Михаел Шумахер и Нико Розберг излязоха на шесто и седмо място, докато Люис Хамилтън (McLaren) остана едва осми. Този резултат обаче не е показателен за британеца, тъй като той не можа да сглоби трите сектора и в двете си обиколки за време с меките гуми.

Виталий Петров (Renault бе сред най-бързите състезатели с „медиум” опцията на Pirelli, но се смъкна до деветата позиция, а челната десетка допълни Себастиан Буеми, следван от съотборника си в екипа на Toro Rosso Хайме Алгерсуари.

Един-единствен по-сериозен инцидент имаше във втората тренировка и негов автор стана Рубенс Барикело, който в средата й излетя на осми завой и разби окачването на своя автомобил. Неговият съотборник в екипа на Williams Пастор Малдонадо, също напусна преждевременно пистата, но заради технически проблем. Най-голямото шоу обаче сътвори Камуи Кобаяши (Sauber), който за миг изгуби контрол в 130R и по абсолютна случайност остана на трасето, за да завърши сесията с 16-и резултат.

Третата свободна тренировка за Гран при на Япония започва в събота от 05:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus