Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Red Bull зададе темпото в първата тренировка

08.10.2010 05:38

Себастиан Фетел бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Япония, а съотборникът му в екипа на Red Bull Марк Уебър остана само на 48 хилядни зад него. Люис Хамилтън (McLaren) катастрофира в средата на сесията.

Първата тренировка за японската Гран при премина изцяло под диктовката на Red Bull, но това бе и най-логичното начало на състезателния уикенд в Страната на изгряващото слънце заради спецификата на пистата „Сузука” и бързите преливащи завои, комбинирани с високи нива на аеродинамично притискане. 21 минути преди края на сесията Себастиан Фетел спря хронометрите на 1:32.585, като малко по-късно неговият съотборник Марк Уебър се залепи зад него с 48 хилядни изоставане.

Сутрешната тренировка очаквано започна с подготовката на новите отбори, като Сакон Ямамото (HRT) първи записа обиколка за време. Първият същински маркер обаче фиксира Люис Хамилтън, който в средата на сесията вдигна летвата 1:33.643 минути, но това бе и финалният резултат за бившия световен шампион. Хамилтън изпусна спирането за осми завой и катастрофира преди влизането в тунела, като при удара пострада сериозно окачването на неговия автомобил.

Проблемите на Хамилтън, завършил в крайна сметка пети, позволиха на Роберт Кубица (Renault) да излезе трети в общото класиране, а Адриан Сутил изведе Force India до четвъртото място. Много силно представяне направиха и двамата пилоти на Williams, като Рубенс Барикело даде шесто време, а Нико Хюлкенберг – седмо. Челната десетка допълниха Михаел Шумахер (Mercedes GP), Ник Хайдфелд (Sauber) и Нико Розберг (Mercedes GP).

Катастрофата на Хамилтън не бе единственият проблем за екипа на McLaren. Две минути преди края на сесията Дженсън Бътън също изтърва своя автомобил в осми завой, но все пак спря преди загражденията и се върна на трасето без особени затруднения. В екипа на Ferrari пък всичко мина гладко, като времената на Маса (единайсети) и Алонсо (тринайсети) по никакъв начин не са показателни за темпото, на което е способна Скудерията.

Втората свободна  тренировка стартира в 08:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus