В резултат на това е постигнат разход от 4,6 л/100 км и електрически пробег от 200 км (NEDC)
Концернът Great Wall Motors представи на 15 декември в Баодин в "първата" в света система Lemon Hybrid DHT за паралелни, подледователни серийни и плъгин хибриди за сегментите A, B, C . Китайският концерн я разработи за три години самостоятелно и получи 199 патента. В резултат на това е постигнат разход от 4,6 л/100 км и електрически пробег от 200 км (NEDC). Изглежда, че инсталацията включва всичко най-добро, което конкурентните системи притежават: THS II на Toyota и i-MMD на Honda.
Засега марките в състава на концерна Great Wall изобщо не правят хибриди. Демонстратор на новата система на тестовата площадка е третото поколение на Haval H6, който вероятно ще стане първият хибрид през 2021 г.
Схемата 1-2-3 означава една система, две платформи (HEV и PHEV) и три комплекта двигатели: 1,5 L + DHT100 (140-170 кВт, 190-231 к.с.), 1,5 T + DHT130 (180-240 кВт, 245-326 к.с.), 1,5 T + DHT130 + P4 (320 кВт, 435 к.с.).
Хибридната система включва бензинов двигател (атмосферен 1,5 L или турбо 1,5 T ), двустепенни роботизирани трансмисии (DHT100 и DHT130) с вградени електрически мотори и батерия, чийто капацитет варира от 1,76 до 45 кВтч (80% зареждане за 30 минути) ). Системата може да се превключва между последователен, паралелен и електрически режим. На теория топ хибридът PHEV със задвижване на всички колела P4 ще може да развива 435 к.с., 300 Нм и да ускори до 100 км/ч за 5.2 сек.