Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Грожан ще кара за Haas F1 и догодина

19.09.2019 10:47
Грожан ще кара за Haas F1 и догодина

Американският тим няма да сменя пилотите си въпреки проблемите този сезон

Ромен Грожан, който се присъедини към Haas F1 още при дебюта на отбора във Формула 1 през 2016 г., преподписа за сезон 2020 и запази мястото си на стартовата решетка. Въпреки слабите резултати французинът спечели битката с Нико Хюлкенберг, който в края на настоящата година става свободен агент.

„Опитът е един от ключовите елементи за Haas F1”, коментира тим шефът Гюнтер Щайнер. „С Ромен Грожан и Кевин Магнусен си гарантираме солидна платформа, въз основа на която да продължим развитието си и през 2020 година.”

„Те знаят как функционира тима, ние на свой ред знаем какво те могат зад волана. Тази приемственост и стабилна основа са ключови при изграждането на отбора.”

„2019 е тежка година за нас. Представянето на VF-19 варира много, но продължаваме да се учим, да се усъвършенстваме и да вървим смело напред като едно цяло.”

Оставането на Грожан в отбора е до голяма степен изненада, след като Нико Хюлкенберг бе освободен от Renault заради решението на французите да подпишат с Естебан Окон. Не е изключено обаче и германецът да не е настоявал много за пилотското място в Haas F1 заради малката вероятност отборът на Джийн Хаас да е в първата половина на класирането догодина.

Опциите на Хюлкенберг да продължи кариерата си обаче са твърде ограничени. Има вариант Red Bull да загърби собствената си програма за развитие на млади пилоти и да се възползва от безспорните качества на германеца. Другият възможен сценарий праща Хюлкенберг в Alfa Romeo, където Антонио Джовинаци не оправдава първоначалните очаквания.

Коментари
comments powered by Disqus