Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Групата Bosch в България – стабилен и устойчив растеж

16.09.2014 18:07
Групата Bosch в България – стабилен и устойчив растеж

Bosch има стабилно присъствие в България вече повече от 20 години, a оборотът през 2013 година се е покачил с над 4% на годишна база, достигайки 18 млн. евро

Bosch, водещият световен доставчик на технологии и услуги, отбелязва оборот от 18 млн. евро за 2013 г. в България. Това, в сравнение с 2012 год., е увеличение с повече от 4%. „Bosch се развива успешно в България вече над 20 години. Откакто навлязохме на българския пазар, оборотът ни постоянно се увеличава и непрекъснато завоюваме пазарни дялове”, каза Михай Болдижар, официален представител на Групата Bosch в България. „Значително засилихме присъствието си на българския пазар чрез нови бизнес партньорства и чрез въвеждането на иновативни продукти и услуги. И за 2014 год. сме с позитивни очаквания за развитието на бизнеса ни в България.” 

Автомобилно оборудване – двигател на растежа в България

Направление „Автомобилно оборудване” продължава да бъде един от катализаторите на растежа на Bosch в България. Bosch „Автомобилно оборудване” предлага резервни части, акумулатори, автосервизно оборудване с марки Bosch и Beissbarth, както и автосервизни концепции. През 2013 г. направлението постигна едноцифрен процентов ръст в оборота си, а за настоящата година очаква двуцифрен растеж. „За успешното развитие на Bosch „Автомобилно оборудване” в България особено допринася отличната съвместна работа с нашите партньори, търговци и сервизи”, каза още г-н Болдижар. Само през 2013 г. в България към сервизните концепции на Bosch (напр. Bosch Car Service и Bosch Injection System) се присъединиха нови 30 сервиза, с което техният общ брой към момента възлиза на 124. ”Предлаганите от нас технически и продуктови обучения за специалисти в този бранш се радват на голям интерес.”, каза Михай Болдижар.

Електроинструменти – Bosch затвърждава позицията си 

През 2013 г. направление “Електроинструменти” затвърди своята позиция на пазарен лидер в България, въпреки трудните икономически условия, като напр. спада в строителството. Силната позиция на Bosch в бранша се дължи предимно на акумулаторните електроинструменти. Bosch “Електроинструменти” очаква и през 2014 г. едноцифрено увеличение на оборота, което безспорно ще надмине прогнозирания растеж на българската икономика. Направлението планира да разширява присъствието си на пазара чрез иновативни продукти. Bosch е първият производител, който успешно пусна на пазара литиево-йонни инструменти. Сред пазарните хитове с марка Bosch се отличава професионалният къртач GSH 7 Professional, който е особено мощен въпреки ниското си тегло и успешно заглушава вибрационния шум. В сегмента за домашния майстор сред най-атрактивните продукти се отличават новата гама водоструйки и пистолети за боядисване, както и PLR 15 – най-малката лазерна ролетка на пазара.

Термотехника – фокус върху продукти, щадящи околната среда

Bosch “Термотехника” е водещ световен производител на стенни газови котли и уреди за топла вода. Направлението предлага икономични и екологични съоръжения за комфортен климат в сградите и за подгряване на битовата вода. От 2007 г. Bosch “Термотехника” предлага също и на българския пазар широко продуктово портфолио котли на газ и твърдо гориво, както и решения за подгряване на топла вода, в това число бойлери с обем до 1000 л., проточни бойлери и соларни системи. Bosch “Термотехника” успя да завоюва значителен пазарен дял в България и също така да реализира големи проекти с оползотворяване на слънчевата енергия.

Системи за сигурност – успешно присъствие в България от 2008 г. насам

Направление “Системи за сигурност”, което беше открито в България през 2008 г., очаква позитивно развитие за настоящата година. Bosch “Системи за сигурност” е глобален доставчик на продукти, решения и услуги за сигурност, безопасност и комуникации. Богатото портфолио на направлението включва системи за видеонаблюдение, сигнално-охранителна техника, системи за контрол на достъпа и пожароизвестяване, гласово-евакуационни системи, професионални аудио- и конферентни системи, както и свързаните с това услуги.

Бизнес перспектива на Групата Bosch за 2014 година

За 2014 г. Bosch очаква ръст в оборота си от три до пет процента. Свързаните с интернет продукти и услуги са във фокуса на бъдещия пазарен растеж на компанията. Със своето ноу-хау в областта на хардуера и богатия си технологичен опит Групата Bosch е добре подготвена за бъдещето. “Традиционно силният ни иновационен потенциал, високите стандарти за качество, международното присъствие и интеграционната енергия на корпоративната ни култура са изключително ценни в днешния свят, доминиран от телекомуникациите“, изтъква д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Bosch, на една от пресконференциите на компанията в Германия. Освен това компанията е световен пазарен лидер в областта на микромеханичните сензори (MEMS), ключова технология за свързване на устройствата с интернет. Стратегическата цел на Bosch е да създаде решения за мобилност, производство, енергийни системи и сгради, свързани в комуникационни мрежи.

Коментари
comments powered by Disqus