Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Грьонхолм най-бърз в шейкдауна на рали "Ирландия"

15.11.2007 17:11

Маркус Грьонхолм с Ford Focus RS WRC 07 бе най-бърз в шейкдауна на рали „Ирландия“, петнайсети предпоследен кръг в Световния рали шампионат. Основният претендент за титлата спря хронометрите на 1:37.3 минути и изпревари с цяла секунда втория Крис Аткинсън със Subaru Impreza WRC2007.

"Определено Ford Focus е много силен автомобил на асфалт", заяви в сервизната зона в Слайго Маркус. "Като представяне мисля, че сме много близо до възможностите на колите на Citroen, което е добра новина. Но както знаете, представянето на пилота ще е решаващо. Надявам се, че ще можем да се борим със Себ тук, въпреки че той е много бърз на асфалт. 

Себастиен Льоб, който изостава на четири точки от лидера Грьонхолм в генералното класиране при пилотите, завърши едва пети с време 1:39.6 минути.

„Характерът на участъка, който използвахме, е представителен за отсечките, по които ще се състезаваме през уикенда“, коментира Себ. „Пътят е тесен и бърз. Само след няколко преминавания върху асфалта имаше натрупани прах и пръст. Единствената разлика спрямо отсечките, които ще ни посрещнат утре, е липсата на неравности по трасето, типични за цялата надпревара.“

"Напрежението в последните два старта от шампионата е много сериозно" допълва звездата на Citroen. "На всяка цена трябва да победя тук Маркус, докато той има аванс и може да си позволи да завърши зад мен. Знам, че и двамата искаме да спечелим титлата и се очертава оспорван двубой до края на шампионата. Знам, и че много ваши колеги се вълнуват от новината, че на 5 декември ще карам болид от Формула 1. Надявам се, че тогава ще мога да сложа №1 върху колата на Renault на пистата „Маникур”. Искам още една световна титла."

"Тестът с болид от Формула 1 е организиран от петролната компания Total, която работи с нас в Световния рали шампионат, а във Формула 1 присъства чрез другата си марка Elf. Ще е много интересно. Аз имам някакъв пистов опит, все пак съм участвал в "24-те часа на Льо Ман", така че няма да съм абсолютен дебютант. Естествено, нямам планове да се боря за място във Формула 1 – това е за британските ви колеги, да не създаваме сензации. Знам също, че пилотът на Renault Хейки Ковалайнен ще тества моя Citroen C4 WRC, така че и за него ще е забавно", завършва Себ.

Мико Хирвонен, който спечели миналия старт в Япония, остана трети с време 1:38.7 минути. На половин секунда зад него завърши Андреас Микелсен. 18-годишният норвежец няма достатъчно опит в Световния шампионат, но през последната година и половина се състезава в рали шампионата на Ирландия. В края на октомври Микелсен спечели местното рали "Фастнет", побеждавайки първенеца на асфалт в страната за последните четири години Юджийн Донъли.

„Стартирал съм на не едно състезание тук, така че се чувствам като у дома. Надявам се надпреварата да бъде наистина тежка, Колкото по-неравна е настилката, колкото по-криволичещи са отсечките, толкова по-добре за мен“, споделя Микелсен.

Рали "Ирландия" стартира със суперспециалния етап "Стормънт" в 21:00 българско време.

Георги Иванов
Слайго, Ирландия

Коментари
comments powered by Disqus