Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GT3: Малшанс за Кралев и Илиев на "Монца"

19.05.2008 08:05

Екипажът Димитър Илиев и Митко Кралев (Kessel Racing, Ferrari F430 GT3) завърши съответно на седемнайсета и шестнайсета позиция третия и четвъртия кръг от FIA GT3 шампионата, на които домакин бе пистата „Монца” този уикенд.

Българският тим се надяваше за по-предно класиране преди да потегли към Италия, тъй като вече два пъти беше тествал на това трасе (през февруари индивидуално и по-късно през март на официалните тестове). За разлика от преди обаче този път „Монца” посрещна двамата ни пилоти с дъжд. Още на квалификациите Илиев и Кралев имаха проблеми и завършиха съответно на 23-о и 21-о място.

Първият старт (събота) започна отлично за пилотите ни, след като Кралев се изкачи от 23-а до 5-а позиция. Класиране в зоната на точките изглеждаше напълно реално, но при смяната двамата ни пилоти не спазиха задължителния минимум от 45 секунди в пита и потеглиха три по-рано. Стюардите наказаха екипажа на Kessel Racing с принудително спиране в бокса, което ги върна отново назад в колоната. В крайна сметка Кралев и Илиев завършиха осемнайсети, но след като един от екипажите пред тях бе декласиран, се изкачиха с една позиция напред.

С настройки и гуми за мокро трасе стартира Илиев във второто състезание (неделя). Пистата обаче постепенно започна да изсъхва, прогнозите за дъжд не се оправдаха, а същевременно появилите си вибрации в автомобила направиха задачата на българите още по-трудна. Кралев, който замени своя съотборник в средата на надпреварата, дори заяви, че три пъти се е въртял на пистата. На финала екипажът на Kessel Racing остана шестнайсети.

Брадли Елис и Алекс Мортимър (Matech GT Racing, Ford GT) спечелиха и двата старта на „Монца”. Това е четвърти пореден успех за Ford GT и Matech GT Racing от общо четири състезания.

Следващият кръг от сериите е на 5 и 6 юли в Германия на пистата „Ошерслебен”.

Коментари
comments powered by Disqus